Quintinus Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Noen med tisper som vil ta følge med oss på turer opp Sandviksfjellet i Bergen? Vi går der nesten hver dag, som oftest bare opp til Sandviksbatteriet. Men toppen (Sandvikspilen) bestiger vi de dagene det er fint vær Turen starter i Fjellveien, går opp Sandviksbatteriet og ned Munkebotn. Ved tur til Sandvikspilen er det den samme ruten, bare den er en god del lengre. Ønsker å gå tur med tisper da dette er en tur med lite folk, hvor hundene kan gå løs - og min hannhund går best i lag med tisper. Casper er en svært aktiv hannhund på snart 1 år - veldig snill, og med stor respekt for damene Han er av rasen staffordshire bull terrier... Siter
Mardina Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Åhh, nå skulle jeg bodd i Bergen og hatt tispe.... Så kunne jeg klådd litt på lekre Casper-gutten.... :wub: Siter
Quintinus Skrevet 31. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Hihi, spørs om han hadde klart å stå i ro - selvom å bli klådd på er det beste han vet! 1 Siter
Trulte70 Skrevet 1. November 2011 Rapporter Skrevet 1. November 2011 Skulle gjerne vært med, men har to gutter Siter
OlavEmil Skrevet 1. November 2011 Rapporter Skrevet 1. November 2011 Vi får lage oss ein hannhundgjeng... Siter
Trulte70 Skrevet 1. November 2011 Rapporter Skrevet 1. November 2011 Vi får lage oss ein hannhundgjeng... Ja, vi har jo allerede testet at Laffen går greit sammen med guttene mine Siter
Quintinus Skrevet 1. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2011 Vi kan gå tur med hannhunder - men da blir det båndtur på min jaffal Siter
OlavEmil Skrevet 2. November 2011 Rapporter Skrevet 2. November 2011 Ja, vi har jo allerede testet at Laffen går greit sammen med guttene mine Jadda, her troppar vi berre opp og slepp oss rett opp i trynet på første boxer vi ser, og ignorerar glatt at eigaren ber oss trekkje oss attende... Siter
Trulte70 Skrevet 2. November 2011 Rapporter Skrevet 2. November 2011 Jadda, her troppar vi berre opp og slepp oss rett opp i trynet på første boxer vi ser, og ignorerar glatt at eigaren ber oss trekkje oss attende... Hehe, det går stort sett greit Sålenge jeg ikke gir dem vann etter midnatt, så holder de seg på rett side av gremlins-skalaen Siter
Recommended Posts