Gå til innhold
Hundesonen.no

Sandvikspilen/Sandviksbatteriet - tur

Recommended Posts

Skrevet

Noen med tisper som vil ta følge med oss på turer opp Sandviksfjellet i Bergen? Vi går der nesten hver dag, som oftest bare opp til Sandviksbatteriet. Men toppen (Sandvikspilen) bestiger vi de dagene det er fint vær :)

Turen starter i Fjellveien, går opp Sandviksbatteriet og ned Munkebotn.

Ved tur til Sandvikspilen er det den samme ruten, bare den er en god del lengre.

Ønsker å gå tur med tisper da dette er en tur med lite folk, hvor hundene kan gå løs - og min hannhund går best i lag med tisper.

Casper er en svært aktiv hannhund på snart 1 år - veldig snill, og med stor respekt for damene ;) Han er av rasen staffordshire bull terrier...

Skrevet

Ja, vi har jo allerede testet at Laffen går greit sammen med guttene mine :D

Jadda, her troppar vi berre opp og slepp oss rett opp i trynet på første boxer vi ser, og ignorerar glatt at eigaren ber oss trekkje oss attende... :icon_redface:

Skrevet

Jadda, her troppar vi berre opp og slepp oss rett opp i trynet på første boxer vi ser, og ignorerar glatt at eigaren ber oss trekkje oss attende... :icon_redface:

Hehe, det går stort sett greit :D Sålenge jeg ikke gir dem vann etter midnatt, så holder de seg på rett side av gremlins-skalaen :D