Gå til innhold
Hundesonen.no

Helgekurs på Stord med Marthe


soelvd
 Share

Recommended Posts

Hei dere! Var litt usikker på hvor jeg skulle putte denne, men her havnet den. Sjekker interessen for kurs med Marthe her inne på sonen og må jo selvsagt legge den ut her i tilfelle noen kunne tenke seg å være med. :-) Skal alltids klare å fikse overnatting om noen har lyst til å være med.

Mer info:

http://www.facebook.com/event.php?eid=181725861909436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finst det noko info for primitive steinalderfolk som meg?

"Hei! Vi prøver å få i gang et lydighetskurs på Stord. Vil derfor sjekke interessen for et sånt kurs. Kurset blir med Marthe Sjølyst og eventuelt Siwi Endresen om interessen er stor nok fra Haugesund. Det vil bli ca 5-6 deltakere pr instruktør sånn at alle får god, individuell hjelp. Det vil bli et helgekurs og koste ca 800 pr pers.

Håpet er å kunne hente en eller begge instruktørene opp til Stord en gang i blant sånn at vi kan holde motivasjonen oppe. Kanskje blir vi en gruppe som kan trene lydighet fast etterhvert?

Det blir selvsagt også mye sosialt og kjekt på kvelden!

I første omgang er dette bare en gruppe for å sjekke interessen. Om du derfor kunne tenke deg det så svarer du det, ingenting er bindende. Så setter vi en dato og lager en ny side der alle de som kunne tenke seg å være med på kurs blir invitert. Spre ordet til alle hundeinteresserte! Dette passer for alle hunder i alle størrelser og aldre :-)

Dere kan lese mer om instruktørene her:

http://brukshunden.net/sider/instruktorene.html"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på nivået, jeg er superdupernybegynner også må det klaffe med frihelg ja :)

Jeg skal med Monti. Han er bare 10 uker foreløpig. Marthe vil ikke ha mer enn 5-6pr instruktør, sånn at nivå og alder ikke har så mye å si :-)

Vi er strengt talt nok folk til å lage et sonenkurs med Marthe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei alle sammen! Da er dato for første kurshelg spikret, det blir 14.-15. januar med både Marthe og Siwi.

Sted: Stord Pris: 800,-

Kurset blir lagt opp sånn at en og en trener med instruktør, maks 5 pr instruktør. På den måten får vi alle noen gode økter med instruktør hver, i tillegg vil vi ha muligheten til å observere og lære mye av andre.

Hvilket nivå dere ligger på og hvilke ambisjoner dere har spiller ingen rolle.

Det er få plasser og vi kjører førstemann til mølla-prinsippet.

Påmeldingen er bindende.

Påmelding sendes til soelvd@gmail.com. Har du spørsmål kan du sende mail :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...