Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger hundepasser i Bergen!


PrincessBella
 Share

Recommended Posts

Hei!

Jeg har en liten jentevalp på 7 mnd som jeg trenger litt hjelp med av og til. Denne uken trenger jeg noen til å passe henne mellom halv 8 og halv 4 ca! Så er det noen dager i ny og ne når samboeren min jobber hele natten vi kan trenge hjelp fra 8 til 3 ca.

Hu er en aktiv jente som trenger mye lek og tur:) Hu er en herlig jente som vi har adoptert fra Romania, hu er ikke lært enda.Vi begynner på valpekurs i november så da blir det andre saker:)

Så om du har lyst å passe prinsessa mi så send meg en pm:-)

Håper å høre fra deg!:)

Mvh Lillian og Bella <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei :)

Jeg er en jente på 20 år som gjeeerne passer den lille prinsessa di! :D Er selv vokst opp med hund, så savnet etter en firbent venn er blitt stort etter at jeg flyttet fra Moss til Bergen i høst. Studerer på lærerhøgskolen, og har en god del tid til overs :) MEN, for øyebblikket er jeg i praksis, så hvis du fortsatt trenger en hundepasser etter den 18. november må du bare ta kontakt :)

Hilsen Hanna Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Hei :)

Jeg er en jente på 20 år som gjeeerne passer den lille prinsessa di! :D Er selv vokst opp med hund, så savnet etter en firbent venn er blitt stort etter at jeg flyttet fra Moss til Bergen i høst. Studerer på lærerhøgskolen, og har en god del tid til overs :) MEN, for øyebblikket er jeg i praksis, så hvis du fortsatt trenger en hundepasser etter den 18. november må du bare ta kontakt :)

Hilsen Hanna Eriksen

Hei! Jeg trenger nok en som kan være til hjelp med hundepass i Bergen til høsten 2012, er du er forsatt og er du forsatt evt interessert? :) Det blir for en japansk spisshund valp jeg får i august og vil trenger noen som kan gå tur med hunden, og evt bli en "nanny" for hunden dersom det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...