Papillon Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2011 Jeg har fått en fresh idé. Nå på senhøsten (og våren) er det jo litt for kaldt for hundene å bade, og da spesielt for de hundene uten underull. Tenk hvor fantastisk det hadde vært å funnet opp en våtdrakt for HUNDER, sånn at hunden kunne holde seg varm? Evt. en tørrdrakt, da holder jo hunden seg både tørr og varm. Tenk så deilig for de å kunne svømme omtrent året rundt, og ikke minst er svømming en super treningsmetode Lurt, eller hva? Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg ikke er gründer eller noe, høhø. Det må da være gjennomførbart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2011 Det finnes da? hunder som er mye og surfer har det i USA og Autralia iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 22. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2011 Det finnes da? hunder som er mye og surfer har det i USA og Autralia iallefall. Stilig! Det viste jeg ikke! På tide at det kommer til Norge værtfal, vi har jo mye kaldere vann også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 22. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2011 http://www.netzoo.no/?pno=15620 Løp og kjøp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2011 Jeg vet om flere som har sydd selv Jeg vurderer sterkt å skaffe meg det, da Ex er gal etter å bade. Tror dere at denne vil fungere? http://www.hundeutstyr.no/hurtta-lifeguard-polarvest-p-492.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2011 Jeg vet om flere som har sydd selv Jeg vurderer sterkt å skaffe meg det, da Ex er gal etter å bade. Tror dere at denne vil fungere? http://www.hundeutst...vest-p-492.html Den er jo veldig tynn i stoffet da, så jeg ville ihvertfall sett litt på den litt nærmere før jeg vurderte den. Men den skal jo være varmeisolerende og vanntett, men vannen vil jo fremdeles komme inn via glidelås og sidene når hunden er under vann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2011 Den er jo veldig tynn i stoffet da, så jeg ville ihvertfall sett litt på den litt nærmere før jeg vurderte den. Men den skal jo være varmeisolerende og vanntett, men vannen vil jo fremdeles komme inn via glidelås og sidene når hunden er under vann. Har du kjent på de? Jeg har de på jobb, og de er mye tykkere enn vanlig jaktdekken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2011 Har du kjent på de? Jeg har de på jobb, og de er mye tykkere enn vanlig jaktdekken Det har jeg, vurderte å kjøpe det til Yaris på fredag, men ble anbefalt den andre typen fra Hurtta fordi jeg fikk høre at glidelåsen skapte problemer for de som har prøvd det. Men nå er jo jeg vant til de "plast"-jakkdekkenene, altså de som på en måte ser ut som PVC eller lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts