Ganzie Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Det kan jo hende de selv tror det er en rase. Møtte en for en stund siden som mente hun hadde en cheese doodle. Hun var helt seriøs når hun mente det var en egen rase. Der tror jeg ikke jeg hadde greid å holde meg alvorlig Jeg hadde nok ledd så tårene trillet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Det kan jo hende de selv tror det er en rase. Møtte en for en stund siden som mente hun hadde en cheese doodle. Hun var helt seriøs når hun mente det var en egen rase. Folk er villige til å bli lurt rett og slett... De har sikkert betalt dyre dommer for cheese doodelen sin også. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Disse cheesdoodlene, hva ER de? Sånne 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Sånne Det der var ikke snilt gjort. Nå måtte jeg tørke kaffe av pc'n her. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts