Bellare Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Etter ein spasertur tidlegare i veka såg eg ein mann som sykla med ei Schipperke gallopperandes ved sidan av. Kan vel sei eg fekk blod på tann og har no svært lyst til og prøve å sykle med mitt lille udyr. Sist eg sykla med hund (BC) for nokre år sidan endte det i bråbrems og kræsj i mitt eige sykkelstyre, ikkje særleg behageleg akkurat... Derfor blir jo springer eit "must". Men etter å ha søkt litt rundt på nettet har eg sett to typar. Den "vanlege" og ei slags stang som står rett ut. Kva type er å anbefale når det er snakk om ein liten hund ein skal sykle med? Når det kjem til tilvenning av springer og sykkel er det vel lurast å gå/trille sykkelen mens hunden er festa til springeren den første tida, for så å sykle saaaaaakte og små mini mini turar? Og prøve å halde oss vekke i frå asfalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2011 Jeg har vanlig springer og den funker veldig bra den, eneste er at den snoren er litt kort for min ene hund, så jeg måtte fikse en ny en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 24. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2011 Jeg hadde stang først, og vanlig springer nå -det siste fungerte best. Det er veldig lite demping på de stengene, så hver gang jeg vinglet litt fikk de et nykk i båndet. Springern er mye bedre på støtdemping -så da er det mer behagelig for bikkjerne (og egentlig for meg og..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts