Djervekvinnen Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Skrevet 11. Desember 2005 Tror Hera er forkjøla. Er jo forsåvidt ikke rart, med så kaldt og vått vær vi har hatt. hun blir våt hele tiden og fryser sånn hele tiden. Så siden igår har hun nyst og snøftet hele tiden og så renner nesen. Var spesiellt etter at vi var ute noen timer med Buster i regnet i snøen og herja igår... DA kunne jeg ikke ha på dekkenet fordi Buster biter i det. Ellers er ho i normal form. Men er det noe jeg bør tenke på? Med oss må vi jo kle godt på oss bla. Og ta det med ro for å ikke bli værre. Vet ikke hvordan sånnt fungerer med hunder da?
Djervekvinnen Skrevet 11. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2005 Ingen som har hatt forkjøla hunder her?
LiLi Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 Nei, jeg har ikke.. Men det er vel ca det samme som for mennesker? Passe på så de ikke blir kalde, være litt rolig og sånn?
Calina Skrevet 14. Desember 2005 Rapporter Skrevet 14. Desember 2005 Hold henne i ro, sørg for at hun ikke blir våt og kald, og gi henne Citromed (naturpreparat). Om hun er forskjølet, så kan det lett bli verre (lungebetennelse), så jeg hadde som sagt tatt det helt piano med henne en ukes tid. Gi henne leteoppgaver inne heller.
Djervekvinnen Skrevet 14. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Desember 2005 Ok takk for svar!
Jeampi Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Skrevet 15. Desember 2005 Jeg ga Pito litt varm melk utvannet med vann når hun var syk og hostet. Det hjalp litt (selv om hunder egentlig ikke skal ha melk)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar