Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny bærbar pc


Rottisembla
 Share

Recommended Posts

Okai no syng pcen min på siste verset, den lager usaklig høg lyd gjer meg stadig blåskjerm, og høyres til tider ut som om han skal eksplodere. Han er vel hmmm 5 eller 6 år så veit ikkje om eg kan forventa så mykje meir av han.

Eg bruker pc til nettsurfing, skrive litt dokument. Er ikkje noko spele person så sånt er ikkje viktig.

Eg treng ein pc som er kjapp og grei

Som ikkje koster skjorta

Batteritid er eit pluss men ikkje eit must då den skal tjenestegjer heima.

Så o store sonen orakel kva slags pc treng eg, håper å komma unna med å bruke mindre enn 5000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjem langt med eit par tusen til det bruket du skal ha. Den eg har no, kjøpte eg for 4 år sidan, den kosta under 3000 kroner, og funkar framleis heilt supert. Det er ein Acer Aspire 5720ZG (no les eg av lappen som står på han, altså :aww: ). No er sikkert ikkje den på marknaden lenger, så for å kome til saka: Gå til Expert, Lefdal, Elkjøp og andre tilsvarande, og sjå kva dei har ståande. Alle nye dataar er kjappe og greie, og batteritida står stort sett oppført, så då er det berre å samanlikne batteritid og pris :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alatest.no, prisjakt.no og prisguide.no kan gi deg gode indikasjoner på rimelige og gode bærbare. Om du reiser eller har med deg maskin til og fra skolen f.eks., så vil du kanskje se litt på størrelse/vekt også? Motsetningen er en større skjerm som er bedre til f.eks. film.

Bra merker er f.eks. HP, IBM Lenovo, Samsung og Acer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk for svar.

Pcen vil sjeldent være med på reiser, så det er til hjemmebruk og film ser eg ikkje på pc.

Men vil gjerne ha ein "normal" størrelse på skjermen er ikkje interessert i sånn liten minipc blir berre knoting av det :P

Eg får nok surfa litt rundt og ta meg ein tur i butikker tenkjer eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...