Gå til innhold
Hundesonen.no

DKK Herning 5 og 6 november


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Da er det ikke lenge til dobbel internasjonal utstilling og DKV11 i Herning.

Noen som skal?

Jeg har meldt på Talli og Blaze. Talli leder Dansk rasevinner, men KAN bli slått av en hannhund med 1 poeng om han blir BIR begge dagene.

Så derfor har jeg med meg 2 voksene championhannhunder nedover også *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal! :D

Stiller Oliver i unghund, Eros i åpen, Gross og Fredrik i champion og Bella i åpen tispe om pelsen ser grei ut, noe jeg tviler på at den gjør siden hun akkurat har startet å røyte. Typisk...

Men jeg storgleder meg, til utstillingen og reisen og opplevelsene og alt! :D

Tar det bare som en morsom ferietur, men det hadde jo ikke skadet med ett cert eller to heller..

Ønsker cert på Oliver, cert på Fredrik og tittel på Tjukkågo :ahappy:

Fergebilletter og overnatting er bestilt og alle hundene er påmeldt, så vi er i grunn klare vi.. 31 dager igjen!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har bestemt meg for å bli hjemme. X'en er uanstendig naken, og da er det ikke noe gøy å vise henne. Jeg fikk også tilslag på snekker til å gjøre ferdig stua mi den helga, så da bruker jeg heller pengene jeg hadde satt av til bensin, ferge, overnatting og shopping på å få stua klar til jul. Jeg vil forhåpentligvis bli mer fornøyd med det enn to very good i Herning ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og programmet for nordisk er lagt ut på min hjemmeside. Det er også kart over hvordan fri ved fot vil se ut :D sånn for de som er ganske lagt over middels lp-nerder..

Oi det var nok saktemarsj der iallefall!

Vet du om dere kommer til å være i hovedringen? Håper egentlig at jeg får med meg noe av det, men område er jo digert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og programmet for nordisk er lagt ut på min hjemmeside. Det er også kart over hvordan fri ved fot vil se ut :D sånn for de som er ganske lagt over middels lp-nerder..

Synes den fvf så bra ut jeg :)

Vet du om de sender noe på live stream fra NoM?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi det var nok saktemarsj der iallefall!

Vet du om dere kommer til å være i hovedringen? Håper egentlig at jeg får med meg noe av det, men område er jo digert.

Ja, fvf kan ta litt tid, men tror i hvertfall ikke det er så mye 3-4 minutter, som det har vært de to mesterskapene jeg har gått. Liker saktemarsj, jeg ;)

Det står at det skal være i hall B, så ser ut til at der er i finaleringen fra kl 8.00. Tipper det er ferdig i 12-13-tida hver dag :) Så er det maaaasse tid til å shoppe og kikke etterpå!

Synes den fvf så bra ut jeg :)

Vet du om de sender noe på live stream fra NoM?

Enig! Finner ikke igjen fvf fra VM, men den var veeeldig mye lenger med masse heltomvendinger i hytt og pine.

Tror ikke det er noen livestreem. Ikke som jeg har hørt om i hvertfall. Er ikke sikker på om det legges ut fortløpende resultater hellet, men om det er trådløst nett i hallen, så skal jeg alltids klare å oppdatere en del underveis :) Iiiik! Gruegleder meg!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Finner ikke igjen fvf fra VM, men den var veeeldig mye lenger med masse heltomvendinger i hytt og pine.

Tror ikke det er noen livestreem. Ikke som jeg har hørt om i hvertfall. Er ikke sikker på om det legges ut fortløpende resultater hellet, men om det er trådløst nett i hallen, så skal jeg alltids klare å oppdatere en del underveis :) Iiiik! Gruegleder meg!

Supert hvis du klarer å oppdatere litt, jeg skal snike immon med jevne mellomrom hele kurshelgen! :P

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

84 bernere på lørdag og 81 på søndag, det var sånn ca. 75 mer enn jeg hadde håpet det :sleep:

Dommerbytte for gutta på søndag, og tispene og hannene er i hver sin ring. Nesten bra at Bella har røytet ned da, så slipper jeg iallefall det stresset, selv om jeg gjerne ville sett alle bernerne når jeg først er der nede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel var det du sa hun var???? 8 mnd? :lol:

Sånn ca :lol::geek:

Hun skal jo ikke "hente" noe der nede på utsitllingen i seg selv, og DKV11 blir hun aldri i den pelsen :P

Vi skal jo kun ned for å sikre henne seieren (ved at han ikke blir BIR x2) som Dansk Rasevinner, og det tror jeg ikke Talli klarer gjør noe med. :P

Jeg har forrestet funnet ut at 6 av de 8 og 9 AKene som stilles er Norske. Det er 2 champion hannhunder, 2 junior tisper og 2 champion tisper (Talli og Blaze).

Artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ca :lol::geek:

Hun skal jo ikke "hente" noe der nede på utsitllingen i seg selv, og DKV11 blir hun aldri i den pelsen :P

Vi skal jo kun ned for å sikre henne seieren (ved at han ikke blir BIR x2) som Dansk Rasevinner, og det tror jeg ikke Talli klarer gjør noe med. :P

Jeg har forrestet funnet ut at 6 av de 8 og 9 AKene som stilles er Norske. Det er 2 champion hannhunder, 2 junior tisper og 2 champion tisper (Talli og Blaze).

Artig!

Også får du satse på at Blaze gjør jobben om ikke de to championhannhundene greier det :D.

... også gremmes jeg jo litt fordi jeg ikke så hvilke dommere det var som skal dømme briard der nede... Den ene satte jo Willy som 1. BIG på Nesbyen i sommer *urk*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...