Gå til innhold
Hundesonen.no

Kalender fra blindeforbundet

Renate A

Recommended Posts

Skrevet

Ja, syns litt synd på meg selv nå assa... Noen som har fått flere og jeg ingen, det er URETTFERDIG!!! :P :roll:

Dumme, teite Blindeforbundet... :wink:

Ja trampe i bakken, hyle og skrike!!! :P:) :mrgreen:

Skrevet

Ja trampe i bakken, hyle og skrike!!! :):) :mrgreen:

:P :-o :x :evil: :D [-X =; [-( barfy ](*,) :''(

Sånn, ferdig med å være sinna! :P Utolig hva de gutta kan hjelpe til med...! :mrgreen:

Skrevet

Lite memmo til meg selv: Ta en liten titt i postkassen før jeg syter over sånne ting...........

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Skrevet
Lite memmo til meg selv: Ta en liten titt i postkassen før jeg syter over sånne ting...........

:oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:

:):):D

Skrevet

:oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:

:):D:D:D:P:P:x:P:P:P:)

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

Dere som ikke har fått:

Tenk dere om..., de som leverer er sikkert blinde. Sånn som at Benedicte fikk 3, og noen andre her også...Hvis alle postkassene er samlet, og de ikke ser så skjer nemelig dette.. :)

De putter fler kalendere oppi den ene postakkasen, og ingen i de andre..Huff og huff...

Sett blindeskrift på alle postkassene i nabolaget, så får dere nok dere også.. :):D

Skrevet

:):D:D:D:P:P:x:P:P:P:););)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...