Gå til innhold
Hundesonen.no

Kalender fra blindeforbundet

Renate A

Recommended Posts

Har ikke fått, fikk heller ikke i fjor, men da ble den sendt ut til veldig mange i Oslo-området tror jeg. Mormor og morfar fikk i alle fall uten å ha gjort noe spesielt, men siden de ikke hadde noe særlig behov for å ha den ga de den til meg. :wink:

Dog har jeg ikke plass til førerhundkalender, for jeg fikk med meg en rasekalender fra Royal Canin på Vikingskipet (samtidig som Tinka satte seg ned og tisset på teppet deres :oops: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg også, meg også... har ikke råd til noe annet enn julegaver nå i desember.. Så en gratis kalender hadde vært hyggelig...Fiskeboller til middag i en uke på rad nå :wink:

Hvorfor sender de det bare ut i osloområdet?

jeg bor ikke i osloområdet å jeg fikk den :wink: kan være i sammenheng med noe vi er medlem i da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dog har jeg ikke plass til førerhundkalender, for jeg fikk med meg en rasekalender fra Royal Canin på Vikingskipet (samtidig som Tinka satte seg ned og tisset på teppet deres :oops: ).

Å gir Royal Canin ut gratis kalendere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk royal canin kalender ( vil si det er en bok jeg da, men de kalte den kalender iallefall) når jeg kjøpte for sist. :)

de hadde forresten bilde av to aussier inni der som de kalte for kelpie :? jeg ville ment at det var to aussier da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...