AnnChristin Skrevet 29. September 2011 Rapporter Skrevet 29. September 2011 Noen fler som kunne tenke seg å være med på en søndagstur (eller en annen dag for den saks skyld) i Drammen eller omegn? Enten rundt i sentrum, ta seg en is eller kakao (siden kulden begynner å snike seg på) eller kanskje opp zikzaken og innover spiralen Siter
TineSimbaNana Skrevet 29. September 2011 Rapporter Skrevet 29. September 2011 Om formen min er grei så blir vi gjerne med Siter
Heidihj Skrevet 29. September 2011 Rapporter Skrevet 29. September 2011 Vi blir gjerne med på tur senere en gang! Er ikke i Drammen denne helga. Siter
AnnChristin Skrevet 29. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2011 Nei denne helga kan ikke jeg heller, var mer et forslag for en senere dato før høsten starter sinne verste herjinger og beveger seg over i vinter! Siter
Heidihj Skrevet 29. September 2011 Rapporter Skrevet 29. September 2011 Nei denne helga kan ikke jeg heller, var mer et forslag for en senere dato før høsten starter sinne verste herjinger og beveger seg over i vinter! Ah, men da er jeg med senere! Siter
Recommended Posts