Bellare Skrevet 26. September 2011 Rapporter Skrevet 26. September 2011 Kritikkane er vel ikkje alltid like enkle å tyde, så får høyre her inne. Sikkert mange erfarne utstillarar her kan eg tenkje meg "... fine poter, noe understilte bv..." Er det bakbeinsvinkling som er meint her? Vart litt skeptisk sidan mamma sa at Pia så vist ikkje hadde det "... Typ. in t-line & tail set, tail carriage could be a bit better, too much over the back..." T-line? Kva/kvar er det? Aldri hørt om før. Siter
SFX Skrevet 26. September 2011 Rapporter Skrevet 26. September 2011 "... fine poter, noe understilte bv..." Er det bakbeinsvinkling som er meint her? Vart litt skeptisk sidan mamma sa at Pia så vist ikkje hadde det Jeg kan ikke komme på noe annet som er understilt enn bakbeina, det ligger i begrepet. Selv om din mor mener Pia ikke er det, kan det jo være at hun var det den dagen, eller sto feil da dommer gikk over henne. Eller at dommer mener hun er det og har andre preferanser enn din mor. "... Typ. in t-line & tail set, tail carriage could be a bit better, too much over the back..." T-line? Kva/kvar er det? Aldri hørt om før. Typical in topline - altså overlinje, coton skal jo ha en særegen buet rygg med svakt avfallende kryss. Siter
Benedicte Skrevet 26. September 2011 Rapporter Skrevet 26. September 2011 T-line kan være topline? Edit: Det var det visst Siter
Bellare Skrevet 26. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2011 Topline ja. Takk for svar Siter
Sasha&Kiara Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Kan jeg få skyte inn noe jeg gjerne vil ha tyda å kunne hatt bedre knytra poter. Siter
tm100021 Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Kunne hatt bedre knyttede poter. Dvs, at de gjerne spriker litt mye. Siter
Sasha&Kiara Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Jøsses, ja var det jeg innbilte meg men syns det var noget merkelig og si, hehe, men men Takk takk Siter
Carro92 Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 stjeler denne jeg også og spør om hjelp til denne: "Well dev. body" Siter
Bellare Skrevet 27. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. September 2011 Well develop body maybe Siter
Toya Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 stjeler denne jeg også og spør om hjelp til denne: "Well dev. body" Velutviklet kropp Siter
Recommended Posts