Guest 2ne Skrevet 20. September 2011 Rapporter Skrevet 20. September 2011 Da den rasende elgen gikk til angrep, hadde ikke hunden Blote en sjanse. Matmor Ann-Jonette Friborg har aldri opplevd maken. rb.no Siter
Margrete Skrevet 20. September 2011 Rapporter Skrevet 20. September 2011 Uff, stakkars lille Blote Hadde å blitt grinete og irrasjonell om moren min ikke ville ha mer med meg å gjøre... Siter
ipadda Skrevet 20. September 2011 Rapporter Skrevet 20. September 2011 Han har'ke kjønt hvordan man "blir en busk" han stakkar Siter
Heidihj Skrevet 20. September 2011 Rapporter Skrevet 20. September 2011 Off Stakars, fine Bolte Må være en forferdelig opplevelse for hunder og ikke minst eier! Siter
Wanderlust Skrevet 20. September 2011 Rapporter Skrevet 20. September 2011 Men det jeg lurer på, er jo hvordan hundene oppførte seg i forhold til elgen. Altså, gikk de til "angrep" i det elgen kom, så er det ikke så rart det gikk som det gikk. Utrolig trist og måtte oppleve det. Så jeg skal være klar å gjøre meg og bikkjene om til busk i det vi går i skogen her ( ), da det er rett bak i skogen her jeg går omtrent hver dag. Siter
Recommended Posts