Carro92 Skrevet 13. September 2011 Rapporter Skrevet 13. September 2011 Noen som vet no om denne herlige rasen? gjerne noen som har erfaringer med rasen også Har sikla på denne rasen en stund, men finner ingen oppdretter som har de korthåra, bare en som har det strihåra, så fint om noen har noen tips til oppdretter også Lurer litt på å skaffe en av denne rasen som neste hund, så prøver å finne ut så mye som mulig om denne rasen kan være no for meg Så blir glad for all info! Siter
SiriEveline Skrevet 13. September 2011 Rapporter Skrevet 13. September 2011 Siklet endel på rasen selv, bl.a. også møtt en som har en podenco ibicenco og en faraohund. Det er jo selvfølgelig litt sånn myndepreg, altså jaktinstinkt osv, men virker absolutt som kule hunder Siter
Maria Skrevet 13. September 2011 Rapporter Skrevet 13. September 2011 Naboen har en korthåra en. Kan ikke si noe spesielt om den, men den virker omgjengelig og glad. Stooort dyr er det og. Han boffer og varsler en del når folk går forbi hagen, men har ikke fått inntrykk av at han er aggressiv av noe slag. Ei heller minner han meg om noen typisk mynde! Siter
simira Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Hmm, det er en på sonen som har det, men tror ikke hun er her så mye. Brukernavn Kaaos, har to. http://www.kaloskilo.com/ Siter
SiriEveline Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Naboen har en korthåra en. Kan ikke si noe spesielt om den, men den virker omgjengelig og glad. Stooort dyr er det og. Han boffer og varsler en del når folk går forbi hagen, men har ikke fått inntrykk av at han er aggressiv av noe slag. Ei heller minner han meg om noen typisk mynde! Spørs jo hva man legger i mynde da, samt hvordan sosialisering og oppvekst hunden har hatt. Den jeg har møtt er også omgjengelig og glad forsåvidt, men ikke overinteressert i fremmede mennesker, etter å ha snust/hilst vel å merke. Siter
Recommended Posts