Gå til innhold
Hundesonen.no

Hente ut bilder/dokument fra død data?


Ane
 Share

Recommended Posts

Jeg har en data som døde for vel 1-2 år siden. Dvs. i sine siste leve mnd. så var det ikke alltid den gikk på. Løsningen var ofte å snu den på hode, og så trykke på "på-knappen". Til slutt funket ikke dette heller, og en dag gikk den ikke på mer!

Jeg har en del bilder, dokumenter ol. på dataen som jeg gjerne skulle hatt ut. Er dette mulig på noen måte? Siden dette er en stund siden, husker jeg ikke konkret hvilke bilder, og filer det er jeg vil ha, men jeg vil bare ikke hive den, fordi jeg føler på meg at det er noe der jeg vil beholde!

Jeg tror jeg kan levere den inn til noen datafolk, men det skulle vist koste flere tusen, og er nok litt mer enn hva jeg vil betale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo koble HD i annen maskin selv og se om det er den som er død eller ei. Er den død, så tror jeg du må ha eksperter til å hente ut data, men er den i live, så er det enkelt selv. (eller noen av dine kjente som kan bittelitt om data)

jeg er den kjente :lol: som reddet hu igår også :P

om den er helt død er den helt død og da er det alt for mange tusen kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg mistenker noe annet er gåent på pcen etter hva du forklarte :)

Ok! Hele dataen er litt "løs". Da jeg har sett at en(om ikke to?) skruer under er vekke.. Av og til hjalp det også å trykke ned området rundt "på-knappen" før jeg trykket den på.. Mulig det er fordi ting har gått fra hverandre pga. manglende skruer? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...