julnil Skrevet 30. August 2011 Rapporter Share Skrevet 30. August 2011 Finnes det løpestrenger som er tilpasset miniatyrraser? Synes de jeg finner på butikken er tunge og lite tilpasset små hunder. Noen som har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 30. August 2011 Rapporter Share Skrevet 30. August 2011 En trådsnelle? Neida. Mener du sånn som man henger opp, med en dings som kjører på en vaier? Og som ruller seg inn automatisk som et flexibånd? Hvis det ikke skal rulles inn går det vel an å bare bruke ett tynt tau, fra chlas olson f.eks. De er iallefall lette. Eller rett og slett tauet fra ett langt flexibånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 30. August 2011 Rapporter Share Skrevet 30. August 2011 En kineser burde ikke ha noe problem med de plastbelagte vaierene fra f.eks. Trixie. Vi har brukt det til Odin (8 kg). Ellers får man greie tau i jernvareforretning o.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chira&Shandy Skrevet 30. August 2011 Rapporter Share Skrevet 30. August 2011 Jeg hang opp flaggstangline mellom veranda og et tre, med et rullehjul på lina. Så hang jeg fleksibånd i kjetting til det rullehjulet. 5 kiloshunden min har ikke no problem med å dra hverken hjulet eller fleksibåndet. Egentlig blir det vel samme opplegget som løpestreng bare at jeg har fleksibånd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 30. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2011 Finnes det noe jeg bare kan klikke på å bestille ferdig fra nettbutikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullulven Skrevet 30. August 2011 Rapporter Share Skrevet 30. August 2011 Jeg hang opp flaggstangline mellom veranda og et tre, med et rullehjul på lina. Så hang jeg fleksibånd i kjetting til det rullehjulet. 5 kiloshunden min har ikke no problem med å dra hverken hjulet eller fleksibåndet. Egentlig blir det vel samme opplegget som løpestreng bare at jeg har fleksibånd? Den var smart! Skal virkelig legge den på minnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 30. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2011 Kan denne bli for tung for en liten hund? http://www.hundeutstyr.no/flexi-garden-lopestreng-p-297.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullulven Skrevet 30. August 2011 Rapporter Share Skrevet 30. August 2011 Kan denne bli for tung for en liten hund? http://www.hundeutst...reng-p-297.html Jeg ville ikke kjøpt den til lisj frøkna vår på 18kg engang. Jeg testet den i en butikk i sommer og den har et drag som jeg tror vil bli belastende på hunden etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 30. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2011 Da mener du tyngden for å dra ut lina? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullulven Skrevet 31. August 2011 Rapporter Share Skrevet 31. August 2011 Da mener du tyngden for å dra ut lina? Ja, det er den du linker til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts