Djervekvinnen Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 Nitro er jevnlig aktiv og løper løs flere ganger i uken. (det går mest i galopp) Han er også med på saccovogn turer iblant, men da løper han ved siden av vogna i trav. Også litt sykkel i trav, men det blir gjerne ikke mer enn 2-4 km. Igår var samboer på joggetur og hadde med Nitro (pleier å være Chanti som er med). De jogget ganske langt, tipper rundt om 8 km til ei mil. Nå er Nitro veldig halt i fremfoten, og jeg lurer på om joggingen kan ha gjort dette? At hvis hunden brukes en gangart som ikke brukes så mye til vanlig, kan det gjøre hunden stiv/støl? Hvis dere skjønner.. Siter
simira Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 Min første tanke var hvor mye har han løpt på asfalt, og er han vant til det? Siter
Djervekvinnen Skrevet 25. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2011 Han jogget mest på asfalten. Han traver på asfalten når vi sykler og med saccovogna, men det blir kun 2-4 km ca og ikke på jevnlig basis. Siter
LLC Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 Har du tjekket trædepuderne på poterne? Min er sommetider blevet halt hvis han har slidt sine poter lidt for meget, f.eks. ved at løbe i flere timer på stranden, hvor der er sten. Cyklede også engang for langt med min første hund, på varm asfalt, så han fik rigtig ondt i trædepuderne Siter
Recommended Posts