Toya Skrevet 24. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2011 Ja, jeg er barnslig, men knis, knis! Ja, jeg er barnslig, men knis, knis! HÆHÆHÆ Den formuleringen så jeg ikke selv før du komenterte den * dør litt på seg av latter* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 24. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2011 Dette her fortjener dobelt post I dag tikket det finfint brev inn fra FCI som bekreftet Queens internasjonale championat! Så da tok det ikke sånn kjempe lang tid, og her har heller ikke alle cacibkortene kommet Hehey for INT N DK UCH KBHV11 Timonan Wiwa Wisdom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 24. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2011 Jeg ser at på CACIB kortet til Tuva står det ikke utfylt hundens rase og navn, hundens registreringsnr og på den øverste linjen hvor det står i..... den... Har det noe å si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts