Carina Skrevet 2. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2011 BIR og BIM, ikke sant? Hihi, er lov å håpe. Jeg har iallefall meldt på Nik, så da hadde det vært morsomt om dere meldte på Angus også.
Benedicte Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Åh, der kunne jeg jo ha startet LP med Tia Noen fra Oslo-området som har plass i bilen?
Carina Skrevet 2. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2011 Åh, der kunne jeg jo ha startet LP med Tia Noen fra Oslo-området som har plass i bilen? Kanskje, det kommer an på hvor mange hunder du skal ha med.
Anette Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Åh, der kunne jeg jo ha startet LP med Tia Noen fra Oslo-området som har plass i bilen? er corgi spesial og jeg tror vi drar da nordover på den. desverre
Benedicte Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Kanskje, det kommer an på hvor mange hunder du skal ha med. Tia og Ikke blir det i så fall
Carina Skrevet 2. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2011 Tia og Ikke blir det i så fall Da kan det gå hvis du enten kan ha en på gulvet foran passasjersetet, eller at feks Ikke kan dele bur med Nik.
Guest Michellus Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Hihi, er lov å håpe. Jeg har iallefall meldt på Nik, så da hadde det vært morsomt om dere meldte på Angus også. It's already done Eller, work in progress da, men detaljer ikke sant
Carina Skrevet 2. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2011 Det går nok helt greit! Da er det ikke noe problem. Vi kan jo avtale nærmere etterhvert. It's already done Eller, work in progress da, men detaljer ikke sant Kult! Blir moro det.
Guest Belgerpia Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Dere får melde på Indre Østfold sitt valpeshow også da - Da kommer det nok kanskje flere belgervalper.
Guest janson Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Jeg tar nok turen for å titte litt!
Ingvild Skrevet 2. August 2011 Rapporter Skrevet 2. August 2011 Hvor i Drøbak er det? Ser ikke bort fra at jeg tar turen bortover for å se på.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar