Ianca91 Skrevet 24. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2011 Hei! Lurer på om noen vet om hvor man kan kjøpe sånne fôrtønner i stål/aluminium uten å måtte kjøpe fôr? Som rommer ca 10-15 KG? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 24. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2011 Handlers.no hadde i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reefer Skrevet 24. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2011 Hvis ikke du bor altfor langt unna Tønsberg kan du få min :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 24. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2011 Jeg kjøpte "søppelbøtte" på IKEA - pen nok til å stå framme, og rommer 15 kg fôr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 25. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2011 Hei! Lurer på om noen vet om hvor man kan kjøpe sånne fôrtønner i stål/aluminium uten å måtte kjøpe fôr? Som rommer ca 10-15 KG? Jeg vet om noen flotte fôrtønner! Jeg har kjøpt fôrtønner i metall her hos Alphadog. Den ene kjøpte jeg i hvitt, og er i str liten for den har jeg på kjøkkenet. Der tar jeg dagsrasjonene fra. Det er ikke plass til en diger fôrtønne i kjøkkenskapet jeg oppbevarer fôret i, så derfor valgte jeg liten, som rommer mer enn nok (flere ukers forsyning). På kottet har jeg den store tønnen i stålfarge som jeg oppbevarer en hel sekk med fôr i, og som jeg henter påfyll fra til kjøkkentønnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litchi Skrevet 25. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2011 Vi har stor stål tønne fra pro plan. Vi fikk med når vi kjøpte valpefor Vi kjøpte den største valpefor posen fra proplan, men vet ikke hvor mange kilo den er, men tønnen rommer hele Bare spør på dyrebutikken så får du sikkert uten å kjøpe for... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 25. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2011 De fleste dyrebutikker får inn slike tønner med jevne mellomrom til de som kjøper for. Jeg deler gjerne ut til de som spør pent også jeg altså; men vi har ikke fått noen den siste tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
insolita Skrevet 26. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2011 Synes faktisk den hvite søppelbøtta fra Ikea er veldig fin jeg. Rimelig er den og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 26. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2011 Dyresjappa på Torshov har fine metalltønner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ianca91 Skrevet 26. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2011 Hei! takk for tips alle sammen Vet att man kan få sånne tønner når man kjøper hundefôr men det kommer alltid med det hundefôret som jeg ikke bruker Standar! Syns dere kommer med mange bra tips her, mange bra sider hvor jeg faktisk finner flere ting jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar