Gå til innhold
Hundesonen.no

Gruppetrening/sirkeltrening


Mirai

Gruppetrening  

14 stemmer

  1. 1.

    • Militærtype, høy intensitet og høye krav
      2
    • Kondisjonstrening (jogging, rask gange etc)
      3
    • Kroppsvektøvelser (knebøy, armhevinger osv)
      7
    • Sirkeltrening med litt utstyr som baller og små vekter
      10
    • "Boksetrening", to og to jobber sammen med slag og spark
      2
    • Kjernemuskulatur og trening for å styrke ryggen
      7
    • Fleksibilitet/pilates/tøying
      4
    • Kettlebells
      1
    • Kjernemusklatur/magetrening
      5
  2. 2.

    • 40,-
      2
    • 50,-
      4
    • 60,-
      2
    • 70,-
      3
    • 80,-
      0
    • 90,-
      1
    • 100,-
      2
  3. 3.

    • 30 minutter
      1
    • 40 minutter
      3
    • 50 minutter
      2
    • 60 minutter
      8
  4. 4.

    • En klasse for kun ett kjønn (eks. ren manne- eller kvinneklasse)
      3
    • Blandet kjønn/bryr meg ikke
      11
  5. 5.

    • Er mann
      0
    • Er kvinne
      3
    • Spiller ingen rolle
      11
  6. 6.

    • Ja
      7
    • Nei, ville tatt med en venn/familie
      2
    • Usikker
      5


Recommended Posts

Har bare noen få spørsmål som jeg hadde blitt veldig takknemlig om dere tok dere ett minutt til å svare på :)

Se for deg at du f. eks ser en plakat på butikken som reklamerer for en type gruppetrening i nærheten av der du bor, park/gymsal eller lignende.

Hva slags ting ville fått deg til å tenke at det kanskje var noe du kunne tenke deg å prøve?

Er det noe som ville fått deg til å definitivt IKKE ønske å delta?

Tar utgangspunkt i at instruktøren er god, man må gjennom et par helsespørsmål osv før man starter og alle formaliteter er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje at det var folk på rundt min alder, evt. rett og slett alle aldre.

I utgangspunktet hørtes det egentlig veldig morro ut, og faktisk noe jeg kunne tenkt meg å prøve på. Men det hadde måttet være gåavstand, og jeg hadde nok vært avhengig av å ha med meg noen.

Tankene mine går litt til å prøve å oppmuntre til det, uten noe binding, uten at det koster spesielt mye første gangen, helst gratis, slik at man ikke føler at man kaster bort noe. Hmmm.. vanskelig å tenke her, men det hørtes faktisk utrolig morro ut, virkelig ta trening inn i lokalsamfunnet, og vekk fra treningstudioer. Kanskje fokusere litt på at det faktisk er sosialt, man kan bli kjent med andre.

Det her ble litt rotete, men jeg håper du ser poengene mine igjennom. Hørtes absolutt ut som et godt tiltak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner hva du mener :) Det er nok mye mer vanlig her i England enn hva det foreløpig er i Norge.

Sånn jeg har forstått de fleste gruppetreningene så er det noe man bare møter opp til, og man trenger ikke være medlem. Holdes gjerne i en lokal park/uteareal, og så betaler man bare før det starter. Noen av de større har også begynt med å ta en liten månedsavgift istedet for å betale for hver gang for de som er veldig aktive, sånn at de ikke trenger å betale hver gang de kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner hva du mener :) Det er nok mye mer vanlig her i England enn hva det foreløpig er i Norge.

Sånn jeg har forstått de fleste gruppetreningene så er det noe man bare møter opp til, og man trenger ikke være medlem. Holdes gjerne i en lokal park/uteareal, og så betaler man bare før det starter. Noen av de større har også begynt med å ta en liten månedsavgift istedet for å betale for hver gang for de som er veldig aktive, sånn at de ikke trenger å betale hver gang de kommer.

Hørtes jo veldig bra ut, nesten så jeg fikk litt inspirasjon, dog har jeg nok ikke tid eller mulighet til å organisere noe slikt. Kanskje en gang i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...