Gå til innhold
Hundesonen.no

Beardis forsvunnet på E18 retning nordover fra Fokserød!


Symra&Pippin

Recommended Posts

Viktig melding, kopier og spre dette! Bearded Collie forsvant fra fokserød ut på E 18 retning nordover i går ca 1800. Lyder navnet Joy og eier kan kontaktes på tlf 90623870

Husker dere bildet jeg la ut her, av Joy som stjal tomat fra et marsvin? I går ble hun luftet under en biltur da hun plutselig hørte skudd (skyteøvelse), hun for ut på veien og forsvant! Stakkars lille Joy, og stakkars eieren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Observert i Stokke, utenfor Jernia, sammen med en mann. For tips eller observarsjon ring mob. 92249536

Siste jeg så på fbook fra noen jeg kjenner, antar/håper de har ringt og sagt ifra dte også :P

edit:

ser flere også sier og kommenterer de har sett en mann med hund i bånd i stokke som ser lik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Observert i Stokke, utenfor Jernia, sammen med en mann. For tips eller observarsjon ring mob. 92249536

Siste jeg så på fbook fra noen jeg kjenner, antar/håper de har ringt og sagt ifra dte også :P

Joy var ihvertfall ikke funnet da jeg fikk meldig fra Anette for en halvtime siden. Men jeg håper virkelig at hun er i god behold...

Det kan jo være en mann i Tønsberg også har en beardis, eller hadde de en spesiell grunn til å tro at hunden ikke var mannen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joy var ihvertfall ikke funnet da jeg fikk meldig fra Anette for en halvtime siden. Men jeg håper virkelig at hun er i god behold...

Det kan jo være en mann i Tønsberg også har en beardis, eller hadde de en spesiell grunn til å tro at hunden ikke var mannen sin?

stokke er jo nære e18 foksrød da.. eller vel et stykke unna. Jeg har aldri sett en mann med beardis der, men ser folk kommenterte flere steder som har delt artikkelen at det var sett en mann i stokke med beardis i bånd, aner jo ikke hvem beardis..

Charlotte Gundersen Nå så jeg akkurat denne hunden i bånd i Stokke, virker som noen har funnet henne og så etter eieren:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stokke er jo nære e18 foksrød da.. eller vel et stykke unna. Jeg har aldri sett en mann med beardis der, men ser folk kommenterte flere steder som har delt artikkelen at det var sett en mann i stokke med beardis i bånd, aner jo ikke hvem beardis..

Snakket akkurat med Anette på telefonen nå og de hadde fått tips om denne mannen. Men det var ikke Joy desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall bra at hun ikke er funnet påkjørt da. Jeg håper så veldig at noen har tatt henne inn. Folk reagerer jo på hunder som løper løst omkring, og Joy er så vidt jeg vet en tillitsfull hund som sikkert er mulig å lokke til seg. Håper på gode nyheter i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...