Gå til innhold
Hundesonen.no

Tannbehandling av hund

Anette

Recommended Posts

Hei

Jeg trenger å få tatt en skikkelig tannpuss på Issi og da tenkte jeg å høre hva folk viste om priser ol.

Oslo dyreklinikk skulle ha 1500-2000 og legger hunden i narkose.

En klinikk på lørenskog tok 2000-2500 også i narkose.

Har noen erfaring med tannpuss hos en klinikk i oslo/akershus? bruker de narkose eller bare sove litt, og hva ligger prisen på?

edit:

kan reise til tønsberg også evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg trenger å få tatt en skikkelig tannpuss på Issi og da tenkte jeg å høre hva folk viste om priser ol.

Har noen erfaring med tannpuss hos en klinikk i oslo/akershus? bruker de narkose eller bare sove litt, og hva ligger prisen på?

edit:

Tam Alna dyreklinikk tok ihvertfall 800 kr i fjor når jeg tok tenna til Ebba og hun blei lagt i narkose :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

edit:

Kanskje litt langt å reise (?) men TAM dikeveien (Fredrikstad) tar 700 kr tror jeg det var. Sjekket priser i Østfold område for noen mnd siden og da var det rundt 1500,- de fleste skulle ha, så halvparten av det kunne jeg få på TAM :)

Tam Alna dyreklinikk tok ihvertfall 800 kr i fjor når jeg tok tenna til Ebba og hun blei lagt i narkose :)

Ja se der ja ;) Kanskje litt kortere å reise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...