Gå til innhold
Hundesonen.no

Tannbehandling av hund

Anette

Recommended Posts

Skrevet

Hei

Jeg trenger å få tatt en skikkelig tannpuss på Issi og da tenkte jeg å høre hva folk viste om priser ol.

Oslo dyreklinikk skulle ha 1500-2000 og legger hunden i narkose.

En klinikk på lørenskog tok 2000-2500 også i narkose.

Har noen erfaring med tannpuss hos en klinikk i oslo/akershus? bruker de narkose eller bare sove litt, og hva ligger prisen på?

edit:

kan reise til tønsberg også evt.

Skrevet

Hva mener du med narkose? Gassanestesi? Er det ikke vanligst at de sover og får påfyll av "sovemedisin" mens man renser tenner?

Jeg måtte bare spørre :P Sorry for litt OT Anette :P

Skrevet

Hei

Jeg trenger å få tatt en skikkelig tannpuss på Issi og da tenkte jeg å høre hva folk viste om priser ol.

Har noen erfaring med tannpuss hos en klinikk i oslo/akershus? bruker de narkose eller bare sove litt, og hva ligger prisen på?

edit:

Tam Alna dyreklinikk tok ihvertfall 800 kr i fjor når jeg tok tenna til Ebba og hun blei lagt i narkose :)

Skrevet

Hei

edit:

Kanskje litt langt å reise (?) men TAM dikeveien (Fredrikstad) tar 700 kr tror jeg det var. Sjekket priser i Østfold område for noen mnd siden og da var det rundt 1500,- de fleste skulle ha, så halvparten av det kunne jeg få på TAM :)

Tam Alna dyreklinikk tok ihvertfall 800 kr i fjor når jeg tok tenna til Ebba og hun blei lagt i narkose :)

Ja se der ja ;) Kanskje litt kortere å reise :)

Skrevet

hmm, nå har jeg ikke bettalt enda da han ble sjekket og rønket osv samtidig. Men tror selve tannrensen inkl narkose kosta 800-900 kr på vettre dyreklinikk :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...