Gå til innhold
Hundesonen.no

Selvmord- greit eller feigt?

Debbie

Recommended Posts

Skrevet

Det hjelper dessverre ikke hva du synes, det er en grunn til at det er vanskelig og oppdage slike ting og det er fordi vedkommende er syk, veldig syk. Så syk, desverre, at det og tenke rasjonelt ikke er en stor del av dette mennesket lengre.. Om en suicidal person hadde vært klar i hodet, tror du ikke denne personen ville valgt og få hjelp og å leve istedet? Viss dette hadde vært enkelt hadde det ikke vært noe problem skjønner du vel.

Jeg skjønner ihvertfall såpass at de som har fortalt om selvmordstankene sine i denne tråden ikke har tenkt å fortelle det til noen som står dem nær, og at de heller vil forsøke å la det surre å gå i håp om at det engang blir bedre. Vel - blir det ikke bedre, så blir det ihvertfall j***lig mye verre for de nærmeste, som tror at alt er OK, og plutselig og uten forvarsel får vite at en kjær person har valgt å drepe seg.

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg skjønner ihvertfall såpass at de som har fortalt om selvmordstankene sine i denne tråden ikke har tenkt å fortelle det til noen som står dem nær, og at de heller vil forsøke å la det surre å gå i håp om at det engang blir bedre. Vel - blir det ikke bedre, så blir det ihvertfall j***lig mye verre for de nærmeste, som tror at alt er OK, og plutselig og uten forvarsel får vite at en kjær person har valgt å drepe seg.

Vet ikke helt hvem du sikter til jeg..? Jeg har ikke fått inntrykk her om at det er noen som ikke på et eller annet tidspunkt har fortalt familien om sine problemer?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...