Gå til innhold
Hundesonen.no

vil noen passe Tesh?

Kaja

Recommended Posts

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar
Guest Belgerpia

Har hørt endel dårlig om Bærum sykehus desverre.. :(

God bedring Kaja!

Skriver under på at Bærum sykehus ikke er førstevalg når det kommer til sykdom, hverken akutt eller langvarig. Aldri igjen!

Off topic - men jeg har bare god erfaring med Asker og Bærum sykehus jeg. Men klart, jeg var på den avdelingen som ble hudfletta for ett drøyt år siden så der har kanskje ting bedret seg :)

Ellers - flott at folk stiller opp altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn bortsett fra at ting tok tid ble jeg veldig godt ivaretatt på avdelingen :)

I dag drar lillejenta mi :wub: Det er overaskende veldig trist, hun skal jo ikke flytte for alltid, og hun kommer til å få det supertdupert, men alikevel, det er mer trist enn jeg skulle tro. Heldigvis blir klovnegutten min igjen, som merker at ting ikke er som de skal fortiden, han finner må mer faenskap enn noen sinne, og har aldri vært så kosete før :wub:

Kroppen min sier desverre at jeg ikke kan være med, men vi skal dra oss til vetrinæren i hvertfall :)

Spesiell tusen takk til Marianne&Java, Tulip og Raksha! Dere er fantastiske!

Og det er resten av sonen også :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at du ikke kan være med. :( Men vi skal ta godt vare på lille snuppa. Valpis skal lære henne å være en verdig gd, mens mine tre kommer til å lære henne enda mere pøbelstreker enn det Cosmo klarer alene. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...