Gå til innhold
Hundesonen.no

Potekrem

_aussie_

Recommended Posts

Skrevet

Jeg synes Luna har så tørre fæle poter å det virker ikke særlig godt, itilegg har de lett for å sprekke opp litt under.

Da burde jeg vel bruke potekrem? Noen tips på en bra en?

Skrevet

Det kan nok lønne seg det nå ja, spesielt nå som den herlige tiden med salting av veier begynner.. #-o Det kan plage små, såre labber!

Det er mange å velge mellom, har ikke noe godt tips til merke, men noen tips er at den skal beskytte godt og trekke litt fort inn!

Lykke til!! :)

Skrevet

jeg ville kjøpt hos dyrlegen. Den man kjøper i dyrebutikken stinker så :)

Skrevet

Kjøp potefett. Husker ikke eksakt produktet, men det er laget an bare naturlige ting. Det skal visst være veldig bra, og selges på dyrebutikker.

Skrevet

Bruker du omega 3 i maten hennes?? Tilsett det til hvert måltid og hun vil få mye finere poter av det :)

Jeg ville også kjøpt pote fett, tatt det på om kvelden, hatt sokker på hun så hun ikke får slikket det av seg.

Skrevet
Bruker du omega 3 i maten hennes?? Tilsett det til hvert måltid og hun vil få mye finere poter av det :)

Jeg ville også kjøpt pote fett, tatt det på om kvelden, hatt sokker på hun så hun ikke får slikket det av seg.

Ja har nå bestemt meg for å kjøpe potekrem til begge hundene her :wink: Bare helt vanlig omega 3?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...