Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn til hanvalp?

Timian

Recommended Posts

Skrevet

Heisann :)

Vi har ikke bestemt navn på den lille krabaten som kommer til oss neste uke og lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med å foreslå noen navn?

Vi liker ikke typiske hundenavn, kan gjerne være navn med betydning men ikke for kompliserte.

Vi har allerede tenkt på noen navn da..

Torstein (favoritten foreløpig)

Emrick

Bajas

Kaos

Noen som kan gi meg litt inspirasjon? :P

Skrevet

Jeg liker også Emrick :) Kaos og Bajas ville jeg styrt unna, det er det MANGE hunder som heter (kaniner også), og av en eller annen merkelig grunn har hunder en tendens til å vokse opp til å bli som navnet sitt ;)

Skrevet

Gullulven;

Hehe, har tenkt på at med navn som Kaos og Bajas er man "dømt" til å bli sånn, med med tanke på rasen er det vel ikke til å unngå likevel :P

Malamuten;

Det er en jack russel og dvergschnauzer mix :wub:

Jeg synes Torstein er innmari kult navn på en liten tass, men jeg liker Emrick også :yes:

Vel..vi har uansett bestemt oss for å ikke bestemme oss før han har vært her noen dager. ;)

Skrevet

Vil bare si at nicket ditt er fint også som hundenavn! Men dere har kanskje noen som heter det fra før av i familien..

Ellers syntes også jeg at Emrick var et suverent navn til en slik mix. Men så synes ikke jeg om for menneskeliknende navn på hund heller, de er tross alt hunder ikke mennesker..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...