Timian Skrevet 25. Juni 2011 Rapporter Skrevet 25. Juni 2011 Heisann Vi har ikke bestemt navn på den lille krabaten som kommer til oss neste uke og lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med å foreslå noen navn? Vi liker ikke typiske hundenavn, kan gjerne være navn med betydning men ikke for kompliserte. Vi har allerede tenkt på noen navn da.. Torstein (favoritten foreløpig) Emrick Bajas Kaos Noen som kan gi meg litt inspirasjon?
Teserere Skrevet 25. Juni 2011 Rapporter Skrevet 25. Juni 2011 Av dine forslag syns jeg Emrick var stilig! Det tror jeg faktisk ikke jeg har hørt på en hund før
Gullulven Skrevet 25. Juni 2011 Rapporter Skrevet 25. Juni 2011 Jeg liker også Emrick Kaos og Bajas ville jeg styrt unna, det er det MANGE hunder som heter (kaniner også), og av en eller annen merkelig grunn har hunder en tendens til å vokse opp til å bli som navnet sitt
Lola Pagola Skrevet 25. Juni 2011 Rapporter Skrevet 25. Juni 2011 Emrick likte jeg veldig godt Sprekt og morsomt navn. Kaos og Bajas er typiske hundenavn, og MYE brukt.
Malamuten Skrevet 25. Juni 2011 Rapporter Skrevet 25. Juni 2011 Hvilken hund er det? Likte også emrick godt av de du hadde listet opp
Timian Skrevet 25. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2011 Gullulven; Hehe, har tenkt på at med navn som Kaos og Bajas er man "dømt" til å bli sånn, med med tanke på rasen er det vel ikke til å unngå likevel Malamuten; Det er en jack russel og dvergschnauzer mix Jeg synes Torstein er innmari kult navn på en liten tass, men jeg liker Emrick også Vel..vi har uansett bestemt oss for å ikke bestemme oss før han har vært her noen dager.
TonjeM Skrevet 25. Juni 2011 Rapporter Skrevet 25. Juni 2011 Vil bare si at nicket ditt er fint også som hundenavn! Men dere har kanskje noen som heter det fra før av i familien.. Ellers syntes også jeg at Emrick var et suverent navn til en slik mix. Men så synes ikke jeg om for menneskeliknende navn på hund heller, de er tross alt hunder ikke mennesker..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar