Gå til innhold
Hundesonen.no

Er med mamma på jobb.

Ane_

Recommended Posts

Solo er med meg på jobb i dag og spiser nå makrell i tomat og leverpostei til lunsj. Stolt jente som får være med mamma. Og her er det masse hyggelige mennesker som vil hilse på henne hele tiden.

Photo-0536.jpg

Photo-0534.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solo er med meg på jobb i dag og spiser nå makrell i tomat og leverpostei til lunsj. Stolt jente som får være med mamma. Og her er det masse hyggelige mennesker som vil hilse på henne hele tiden.

Spiser hun makrell i tomat???? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser hun makrell i tomat???? :D

Jepp! Hun elsker det!!

OT: I går tenkte jeg skulle prøve det vi snakket om med maten. At jeg skulle bare la den stå i 15 min ca. Jeg blandet inn lit makrell i tomat og neimen var ikke all maten borte innen det kvarteret hadde gått... :D *Stolt mamma*! Det er første gangen på leeenge hun har spist opp maten sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Hun elsker det!!

OT: I går tenkte jeg skulle prøve det vi snakket om med maten. At jeg skulle bare la den stå i 15 min ca. Jeg blandet inn lit makrell i tomat og neimen var ikke all maten borte innen det kvarteret hadde gått... :D *Stolt mamma*! Det er første gangen på leeenge hun har spist opp maten sin...

Det er flott! Men tror bildene dine er litt for store...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som kan ta med hunden på jobb! :D

Det er første gang jeg gjør det nå faktisk. Det går kjempe bra. Kan ikke gjøre det hver dag, men det er digg å vite at jeg kan gjøre det i blandt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var med på jobb når jeg jobbet i fjøs, men da lå hun enten i garderoben eller i bilen. Hun har også vær med i bilen når jeg har vært på skolen eller jobb. Hun har også vært med en periode på min samboers jobb som han hadde før på et lager. Da lå ho i buret inne på lagret og fikk observere alt som skjedde rundt seg. Men nå blir hun nok mest hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...