Lola Pagola Skrevet 5. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2011 Tira er blitt 3 måneder nå, og er på "ferie" hos oss i 10 dager. Casper er virkelig den helt perfekte lekeonkelen, helt utrolig tålmodig, og hun får gjøre alt med ham. De leker så fint sammen, og jeg blir nesten rørt jeg altså Hun er nusselig til tusen, tisser hele tiden, biter på alt, våkner om natten, og i det hele tatt er hun VALP med alt det innebærer I dag er begge ører på snei, og hun ser litt småpussig ut Her er noen bilder, og en videosnutt. Ligger mer på bloggen :-) Like gode begge to Flere bilder: http://vandalmis.wordpress.com/2011/08/05/fjasehundene/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayKs Skrevet 6. August 2011 Rapporter Share Skrevet 6. August 2011 Tnå, super søøte valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 6. August 2011 Rapporter Share Skrevet 6. August 2011 Så utrolig nydelig hun er! Elsker tegningene i ansiktet hennes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2011 Hun er helt nusselig og utrolig rampete men moro med valp i hus egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2011 Tira har litt bad eardays for tiden Masse bilder av supersøta og Casper her: http://vandalmis.wordpress.com/2011/08/07/bad-earday-og-andre-bilder/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 7. August 2011 Rapporter Share Skrevet 7. August 2011 Åh, se å få tapet de ørene! En så søt valp fortjener riktige ører 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2011 Må man tape de altså? Det går ikke av seg selv? Tror ikke eieren ønsker at de skal være sånn hele livet Hun kommer hjem fra syden til en valp med rare ører ... søkte opp toller og teiping av ører, og så at noen pleier å ta sportstape fra øre til øre, under hodet? Hva er best? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 7. August 2011 Rapporter Share Skrevet 7. August 2011 De må nok "jukses" ned, dessverre. Her ligger en tråd om taping av tollerører med mange fine linker. Har ikke personlig erfaring med hva som er best, da jeg har hunder med tunge ører.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Nå er valpene blitt 8 mnd :-) Så bilder av endel av de andre her om dagen, og det er en flott gjeng :-) Valpen jeg passet i sommer har vi og vært endel med i julen, her er litt bilder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Så fin! Herregud så lik min Ser at snuten har blitt sånn som Turbo sin, blir lysere om vinteren og mörkere om sommeren igjen. Ifölge min oppdretter har de ofte litt eventyrsnuter så de kan endre farge hele livet... Kjempefine bilder iallefall. Fine fine tollere <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Hun er så fin, altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Så fin! Herregud så lik min Ser at snuten har blitt sånn som Turbo sin, blir lysere om vinteren og mörkere om sommeren igjen. Ifölge min oppdretter har de ofte litt eventyrsnuter så de kan endre farge hele livet... Kjempefine bilder iallefall. Fine fine tollere <3 Ja ser ut som de er like (basert på profilbildet ditt) Pene med andre ord! Blir spennende å se om snuten blir svart igjen til sommeren, jeg synes det er så fint. Men alt kler jo den smukke, hihi Men det rare er egentlig at hun har fått lysere snute, men jeg synes øynene har blitt mørkere. Hun er så fin, altså! Hun er det, også er hun skikkelig artig og, herlig personlighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Missy- Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 For ei pen dame.. Og en skikkelig lekker dalmisgutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 9. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2012 Hvordan gikk det med ørene? Ja ser ut som de er like (basert på profilbildet ditt) Pene med andre ord! Blir spennende å se om snuten blir svart igjen til sommeren, jeg synes det er så fint. Men alt kler jo den smukke, hihi Men det rare er egentlig at hun har fått lysere snute, men jeg synes øynene har blitt mørkere. Snuten blir lysere om vinteren pga manglende sol - akkurat som at vi blir bleke vinterstid og brune igjen om sommeren. Mine hjemmeboende har også blekere vintersnuter, mens de er veldig mørke sommerstid. Hun eldste er blitt mye lysere med årene, men blir fremdeles relativt mørk om sommeren, bare ikke så svart som i sine yngre dager. Øynene blir mørkere (på de fleste hunder?) med alderen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2012 Hvordan gikk det med ørene? Snuten blir lysere om vinteren pga manglende sol - akkurat som at vi blir bleke vinterstid og brune igjen om sommeren. Mine hjemmeboende har også blekere vintersnuter, mens de er veldig mørke sommerstid. Hun eldste er blitt mye lysere med årene, men blir fremdeles relativt mørk om sommeren, bare ikke så svart som i sine yngre dager. Øynene blir mørkere (på de fleste hunder?) med alderen. Vel, ørene er litt av og på Det ene ligger stort sett riktig virker det som, mens det andre lever mer sitt eget liv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Å så masse fine toller bilder! Og ikke minst en veldig flott dalmis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 29. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2012 Stor jente nå, 11 mnd 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2012 Veldig fin Dratt hjem til påske alt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 29. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2012 Veldig fin Dratt hjem til påske alt? Ju knåw, studenter har ferie når de vil 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2012 Pen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts