Djervekvinnen Skrevet 11. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2011 Noen som kan anbefale sammenleggbart stoffbur i grand danois størrelse? Vet ikke hvor stort de lager disse stoffburene. Hvilke merker er bra og nettbutikk tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 11. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2011 Skal du stille her i byen om to uker? De K9-folka vet du som selger yndehalsbånd, hundevester osv selger stoffbur. jeg har det nest største tror jeg og har god plass til to boxere i mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2011 Okei takk for tips. Da kan jeg se om de har de største variantene. Problemet til Nitro en lengden, at de blir gjerne for kort og han får ikke ligger noe behagelig i dem, men mer sammenkrøket på en måte. Hva betalte du for det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 12. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2011 Ja si det? 900 eller no? Var ikke veldig rimelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar