Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny telefon


xxx12345

Recommended Posts

Nå er ikke jeg en som er oppdatert på ting eller bruker mobilen voldsomt mye, men jeg har Samsung Cory S3650 og er ikke misfornøyd med den ihvertfall. Jeg tror den er mindre enn de du lister opp der (ble ikke helt klok på målene :icon_redface: ), men det er kanskje ikke så mye om å gjøre.

:icon_confused:

Mistenker at den er alt for low-tech for de fleste. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert en HTC Desire? Ikke HTC Desire HD (den er STOR), men den "vanlige" Desire'n er super, synes jeg. Passer fint i hånda, jeg slipper å bytte grep om jeg skal ta på noe øverst eller nederst på skjermen.

Det eneste jeg kunne ønsket meg, om jeg skal pirke på noe, er at den kunne hatt bedre batterikapasitet. Den må lades hver dag/kveld ved vanlig bruk, men fordelen igjen er at den kan lades via PC, f.eks., via usb-kabel. Såvidt jeg vet er det vanlig med såpass dårlig batterikapasitet på smarttelefoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna Sony Ericsson Xperia sier i hvertfall jeg. Er utrolig misfornøyd med min egen mini, og kjenner folk med både mellomstørrelsen og den store som er veldig, veldig misfornøyd med feil i programvare, antenne, lader osv...

iPhone på meg i hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, har vært heldig med min Xperia jeg da. Hadde litt problemer med oppdatering av programvaren en gang, men det var mest min skyld. Ellers er jeg knallfornøyd med den.

Men om du syns den er for liten ville jeg vurdert HTC Desire, som Miriam sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HTC Desire er nok mer den størrelsen jeg ønsker ja *lese mer om*

Mange har hatt problemer med de nyere Iphonene, så det gidder jeg ikke.

Bare å spørre :ahappy: Jeg er blitt ganske godt kjent med min, og jeg elsker den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, har vært heldig med min Xperia jeg da. Hadde litt problemer med oppdatering av programvaren en gang, men det var mest min skyld. Ellers er jeg knallfornøyd med den.

Mitt største problem med min xperia er faktisk strålingen den avgir. Ikke bare er den kåret til den mobilen som stråler mest, men jeg kjenner jeg blir varm i hele hodet og det durer i skallen min når jeg snakker i mobilen.. Det har det aldri gjort på noen av mine tidligere telefoner, så vidt jeg kan huske. Og DET synes jeg helt ærlig er litt ekkelt. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 4 øverste plasseringene på Strålelisten innehas faktisk av Sony Ericsson...

Det alene er nesten grunn til boikott...

to mobilene vi har i hus nå :

Sony Ericsson X10 mini pro : 1,61

Samsung Galaxy S2 : 0,338

Etter jeg fant ut dette begynte jeg å gå i bue rundt telefonen til Betty... :ahappy:

Må tape 4stk Galaxy S2 rundt hodet for å bli like stråleskadet som av en liten mini pro... :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Da håper jeg at den er bedre enn Samsung Jet S8000 og Samsung Galaxy :aww:

De har skikkelige barnesykdommer som gjør at de er nesten ubrukelige. Touch-skjermene slutter å fungere eller de registrerer trykk på en helt annen plass på skjermen. Klokken endrer seg (med opp til 2 timer forsinkelse) når man stiller alarmen, de vil ikke lade skikkelig, slår seg av uten at man er borti den, bluetooth-dingser kobler plutselig ut, kan ikke synkronisere (musikk og telefonliste) med pc-programmet som følger med, for da slår telefonen seg av. Tja, det var vel de problemene jeg har hatt til nå med mine Samsung'er. And no more Samsung her i gården...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg at den er bedre enn Samsung Jet S8000 og Samsung Galaxy :aww:

De har skikkelige barnesykdommer som gjør at de er nesten ubrukelige. Touch-skjermene slutter å fungere eller de registrerer trykk på en helt annen plass på skjermen. Klokken endrer seg (med opp til 2 timer forsinkelse) når man stiller alarmen, de vil ikke lade skikkelig, slår seg av uten at man er borti den, bluetooth-dingser kobler plutselig ut, kan ikke synkronisere (musikk og telefonliste) med pc-programmet som følger med, for da slår telefonen seg av. Tja, det var vel de problemene jeg har hatt til nå med mine Samsung'er. And no more Samsung her i gården...

Fullstendig enig! Jeg kjøpte først en Jet S8000 som nesten fikk meg til å gråte en skvett og hive hele telefonen i veggen etterhvert. Jeg ble nødt til å bruke den som backup-telefon nå i helgen når mobilnettet døde på seg i uværet og fy flate så frustrerende med den touch-input'en som ikke virker skikkelig. Å skrive meldinger er en prøvelse, jeg hater plattformen til Samsung sånn generelt, dårlig batteri, umulig å få apper til den - det eneste jeg likte med den var kameraet :aww::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Så herlig at ferien din har begynt, og at du og hunden din skal nyte den sammen! Det høres ut som dere kommer til å få masse kvalitetstid sammen, noe som er så viktig. Når det gjelder naboene og hundevennen din, det er jo flott at de har så mye tillit til deg, men jeg skjønner godt at du ikke vil overta flere hunder! Det er jo en stor forpliktelse, og det er viktig å kjenne sine egne grenser. Håper dere får en fantastisk ferie sammen, du og hunden din! ❤️
    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...