Ane Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2011 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10094918 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2011 Jeg blir så lei meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2011 Jeg fatter det bare ikke... Jeg får helt vondt i hjerterota jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JRT-eier Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2011 Kjenner jeg blir sint når jeg leser dette, kan virkelig ikke fatte hva som får mennesker til å gjøre sånt! Håper virkelig han får straffen han fortjener... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bell Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2011 Det MÅ finnes et ******* for slike mennesker. Jeg håper han brenner i all evighet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2011 Jeg syns det er vondt, at det finnes mennesker som kan være så onde. Ikke bare i denne saken, men sånn som de som kidnapper unger og holder de fanget i åresvis som slaver, som voldtar dreper og gudene vet ikke hva de gjør. Skjønner bare ikke hva som driver ett menneske til sånne handlinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2011 Jeg håper rett og slett at dette ikke var gjort med vilje jeg! For man tenner ikke på en hund altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2011 Burde holdes borte fra alt levende i fremtiden i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 3. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2011 Jeg håper rett og slett at dette ikke var gjort med vilje jeg! For man tenner ikke på en hund altså.. Ja, men er redd det ikke er det! Det har jo hendt flere ganger på animal planet, dyrepolitiet også, så noen er vist dum nok til å utføre slike ting... Uheldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2011 Ja, men er redd det ikke er det! Det har jo hendt flere ganger på animal planet, dyrepolitiet også, så noen er vist dum nok til å utføre slike ting... Uheldigvis! Det er jeg også, men håp har jeg, og politiet har fremdeles tilgode å finne ut om det var ham. Evt. kan man håpe det var en psykisk grunn til at han gjorde det, som han kan få hjelp med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 3. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2011 Det er jeg også, men håp har jeg, og politiet har fremdeles tilgode å finne ut om det var ham. Evt. kan man håpe det var en psykisk grunn til at han gjorde det, som han kan få hjelp med! Mhm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2011 Det er jeg også, men håp har jeg, og politiet har fremdeles tilgode å finne ut om det var ham. Evt. kan man håpe det var en psykisk grunn til at han gjorde det, som han kan få hjelp med! Psykisk grunn må det jo ha vært, friske mennesker gjør ikke slik... og vanskelig å hjelpe slike mennesker er mitt inntrykk, har noen venner som er psykologer, og de sier at om de finner ut at mennesker mishandler dyr, da er det noe grunnleggende galt, og det blir veldig vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2011 Ord blir fattige = :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2011 Psykisk grunn må det jo ha vært, friske mennesker gjør ikke slik... og vanskelig å hjelpe slike mennesker er mitt inntrykk, har noen venner som er psykologer, og de sier at om de finner ut at mennesker mishandler dyr, da er det noe grunnleggende galt, og det blir veldig vanskelig... Uff det er utrolig synd.. men da hjelper det vel egentlig ikke med noen tid i fengsel heller. Annet enn at vi dyreelskere får tilfredsstilt litt sinne Uansett, så er det faktisk sånn at om folk leser artikkelen, så vet man ikke om hundeeieren har gjort det, selvom han trolig har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar