Bananen Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2011 Jeg har ikke vært så flink til å ta på beskyttelsen på taggene til furminatoren min, så noen tenner har knekt av. Men kan man kjøpe nytt "blad", eller lønner det seg egentlig bare å kjøpe en ny furminator? Har det noe å si i det hele tatt? Pøbel sier ingenting om noe er vondt eller ubehagelig, men jeg ser han flasser på steder der jeg har dratt over børsten. Trenger jeg egentlig en ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2011 På ebay får du ny til en femtilapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 30. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2011 Har ikke ebaypaypaltullekonto. Lyst til å bestille for meg, så overfører jeg til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2011 På ebay får du ny til en femtilapp Hvor? Har lett, men finner ingen kjempe billige der inne egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvSva Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2011 Har denne, ser ekte ut, funker bra og min hadde furminator logo. Link, Deal Extreme, gratis porto og lav dollar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar