MonicaT Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2011 Toya, gamlemor på 10 år har fått mye pels rundt halsen og på ryggen. Den er ganske tjukk, mye pels og litt krøllete. Ikke så veldig lang heller (ca 3cm). Finnes det noen børste,kam, karde, saks, et eller annet jeg kan benytte for å tynne ut pelsen hennes ? Jeg har furminator. Har prøvd med effileringssak, men det var ikke noe særlig tess. Kan denne funke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2011 Tynekniv er trikset. Bruker det på Blaze med stort hell for å bli kvitt ekstrem produksjon med underpels. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 30. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2011 Tynekniv er trikset. Bruker det på Blaze med stort hell for å bli kvitt ekstrem produksjon med underpels. Er det slik som jeg linket til ? Da skal jeg prøve det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2011 Nei ikke slik som du linket til Den nappet. Er på Tlf så jeg får ikke linket. Søk tynnekniv ikke trimmekniv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2011 Sånn er det jeg bruker, bare jeg har en med litt kortere blad og litt færre blader. Fant faktisk akkurat den jeg har hos dogman nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 30. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2011 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar