Bitmeg Skrevet 25. Mai 2011 Rapporter Skrevet 25. Mai 2011 Hei. Jeg er ny her på hundesonen og ønsker å presentere hunden min. Han er en utrolig glad hund. Får han oppmerksomhet går halen som en proprell, og hele hunden vrir seg i lag med halen. Dette ser litt spesielt ut xD Han er smart, men også ganske dum. Han er en liten rakker. Det begynte i ung alder da jeg skulle inn på Statoil med motoren i gang. Da klarte han å sette automat kassen i revers. Han fikk seg en liten kjøretur, men det gikk heldigvis bra. Dette lærte jeg av. Så neste gang han var med å kjørte kvelte jeg motoren og gikk ut. Da jeg kom tilbake hadde han klart å tråkket på låsen. Nøklene sto selvfølgelig i tenningen. Den dagen han lærte å åpne dører. Den dagen han lærte å åpne låsen på ytterdøra. Han likte ikke så godt å være hjemme alene. Den dagen han gikk igjennom 3 dører og spiste marsjopan kaka, rett før servering. Den dagen han kastet opp ei trusa når vi var på besøk hos foreldene mine. Det var fælt. Dere skulle sett fjeset på min mor. he he he. Alt i alt så er han ikke så aller værst. Vi øver mye på lydighet, vi har akkuratt begynt med litt agility bare for morroskyld. Vi trener weight pull sammen med en utrolig kjekke gjeng herfra. Det er en veldig bra følelse å ha en hund du virkelig vil tilbringe tiden med. Takk for oss
Argyr Skrevet 26. Mai 2011 Rapporter Skrevet 26. Mai 2011 Han skulle jo nesten hett Chance, han der. Fin gutt!
Guest Dratini Skrevet 26. Mai 2011 Rapporter Skrevet 26. Mai 2011 Så fin han er! Han skulle jo nesten hett Chance, han der. Fin gutt! My thought! Fineste filmene det, ungene her elsker de (selv om jeg blir noe sur over at de skriver at det er en boxer i omtalen på coveret den andre filmen ).
SoppenCamilla Skrevet 26. Mai 2011 Rapporter Skrevet 26. Mai 2011 Hahahaha, herlig! Han høres awesome ut!
Gino Skrevet 26. Mai 2011 Rapporter Skrevet 26. Mai 2011 Hehe, han høres jo bare helt hærlig ut Også var han kjempp fin. Var og hentet min Am.Bulldog valp sist søndag så har bare hatt den i 5 dager men er helt forelsket i rasen Artig og se enda flere med Am.Bulldog hær Velkommen hit, håper det kommer flere artige tråder om kompisen din
Raksha Skrevet 26. Mai 2011 Rapporter Skrevet 26. Mai 2011 Så herlig! Hvor er han fra? Og hva heter han?
Bitmeg Skrevet 26. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2011 Takk alle sammen, så hyggelig xD Hunden kommer fra Owl Hollow Kennel, eid av Alan Scott i Amerika, Alabama. Jeg kaller ham for Turbo, litt pga. han henger mye på verkstede.
MiO Skrevet 26. Mai 2011 Rapporter Skrevet 26. Mai 2011 Den dagen han kastet opp ei trusa når vi var på besøk hos foreldene mine. :lol:
Bitmeg Skrevet 26. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2011 Hvem er Turbo etter? Hva mener du?
Quintinus Skrevet 26. Mai 2011 Rapporter Skrevet 26. Mai 2011 Am.buller er skikkelig flotte - og ikke minst var denne karen det også!
Bananen Skrevet 27. Mai 2011 Rapporter Skrevet 27. Mai 2011 Hva mener du? Foreldre. Jeg er bare litt nerd på sånt.
Bitmeg Skrevet 29. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mai 2011 Foreldre. Jeg er bare litt nerd på sånt. Den kommer fra Alan Scott sin farm i Alabama /America. Owl Hollow Kennel
Mari Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Skrevet 29. Mai 2011 Den kommer fra Alan Scott sin farm i Alabama /America. Owl Hollow Kennel Ja, men hvem er hunden etter? Er det du som har hentet ham inn fra OHK? Søt fyr det der. Hvor stor er han?
Bitmeg Skrevet 29. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mai 2011 Ja, men hvem er hunden etter? Er det du som har hentet ham inn fra OHK? Søt fyr det der. Hvor stor er han? Nei. Southern White har hentet en del valper fra owl hollow. www.southernwhite.com Han veier 37 kg nå
Mari Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Skrevet 29. Mai 2011 Vet du hvem som er foreldrene til hunden din?
Bananen Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Skrevet 29. Mai 2011 Nei. Southern White har hentet en del valper fra owl hollow. www.southernwhite.com Okei, men hvem er mammaen og pappaen til hunden din?
Bitmeg Skrevet 29. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mai 2011 http://www.southernwhite.com/male.html = Faren http://www.southernwhite.com/female.html = Morå
Mari Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Skrevet 29. Mai 2011 Så han kommer ikke fra Alan Scott men fra Southern White/Bjurling? Eller misforstår jeg nå? Har du papirer på ham? Beklager mange spørsmål.
Bitmeg Skrevet 29. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mai 2011 Bror til min hund er på utstilling i Usa med Alan Scott som dommer. Resultatene kommer om minutter. Venter spent
Bitmeg Skrevet 29. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mai 2011 Ops. beklager meldingen kom 2 ganger
Bitmeg Skrevet 29. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mai 2011 Stam tavla henger på veggen. Far til min ble hentet i America. Jeg hentet min fra southern white i Sverige. Robert Bjurling avlet så sin Fatboy of owl hollow, med ei tispe fra Finland, Snow white. Som også gjør det utrolig bra på utstilling. Robert Bjurling er presidenten og dommer hos american bulldog sverige
Mari Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Skrevet 29. Mai 2011 Ok, men da kommer hunden din fra Southern White og ikke OHK. Et tips til deg er å ta en kopi av papirene hans og ha med deg i lommeboka, slik at om du blir stoppet så slipper du noe trøbbel. Jeg gjorde alltid det med mine amerikanske bulldogger og amstaffer. Er det i NKC han er registrert? En annen anbefaling er å få ham registrert i ABKN her i Norge, norske papirer er gull verdt med hunder av denne typen. Å dra på bulldogspesialen i juli er et must, det er alltid knall stemning og masse herlige bikkjer! Der kan du jo stille ham også om du vil. http://www.amerikanskbulldog.no/
Artemis Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Skrevet 29. Mai 2011 Velkommen hit! Det er en flott hund du har!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar