Vrengt-polvott Skrevet 26. April 2011 Rapporter Share Skrevet 26. April 2011 Begynner å merke at det ene skjæret (nr 15) til oster maskinen min, begynner å bli sløvt.... og lugger dermed litt.. Vet at jeg ikke alltid har vært like flink å hatt nyvasket hund før jeg har brukt skjæret på snute/hale/poter...og det sliter jo på skjæret. Men anbefalere dere å sende inn skjærene til sliping? (evt.hvor??) Eller å bare bite i det sure eple å kjøpe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 26. April 2011 Rapporter Share Skrevet 26. April 2011 Norsk Småfe service i Nittedal sliper opp skjær, men om det er billigere enn å kjøpe ett nytt aner jeg ikke, men antar det siden vi sendte inn alle skjær dit på klinikken jeg jobbet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 26. April 2011 Rapporter Share Skrevet 26. April 2011 Jeg har slipt mine skjær hos Småfeservice tidligere, men sist sendte jeg til Dogstuff i Gressvik (Fredrikstad) og er veldig fornøyd med det. Tok bare noen dager så var det tilbake. Mye billigere enn å kjøpe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 26. April 2011 Rapporter Share Skrevet 26. April 2011 Det er billigere å slipe enn å kjøpe nytt skjær, men det kan jo gå opp i opp om du må slipe ofte. Skjæret blir jo mer og mer slitt for hver gang... Det beste er å kun klippe nybadet hund, samt å rense og smøre maskin og skjær etter bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar