Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff/trening i Trondheim 07.04.2011


Krelise

Recommended Posts

Næmen, lille pipedyret mitt også jo :ahappy:

Han var jo ikke alene om å pipe/sutre da ;)

Og han er jo kjempefin :D

Også lurer jeg på hva jeg driver med på det siste bilder :P

Jeg aner ikke *ler* Men Milla følger iaf med på hva det nå er ;)

Fiiine bilder du tok av Ekko. Fikk ingen fine av ham jeg :/

Nå krysser jeg alt for at det blir supert vær neste uke, for da skal det knipses :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Han var jo ikke alene om å pipe/sutre da ;)

Og han er jo kjempefin :D

Jeg aner ikke *ler* Men Milla følger iaf med på hva det nå er ;)

Fiiine bilder du tok av Ekko. Fikk ingen fine av ham jeg :/

Nå krysser jeg alt for at det blir supert vær neste uke, for da skal det knipses :D

Ekko syntes ihvertfall gamlingen var veldig spennende når han skrek litt for at han ikke fikk være med å leke med kong. Så han må gjerne komme å være forstyrrelse neste gang og :lol:

Og det er ikke dårlig å ha en haug med fotografer på trening! Jeg stjal forresten bildene av Ekko til bloggen min som har fått nytt liv i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du har fått liv i bloggen din igjen, Therese :) Leste i bloggen din at du kunne tenkt deg og trene fellesdekk, kunne prøvd det nestegang vett, iværtfall med Ekko og Milla, kanskje flere? :)

Vi skal trene på innsitt, innsitt, utgangsstiling og atter utgangsstiling :aww: Det må da bli bra til slutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Flott at du har fått liv i bloggen din igjen, Therese :) Leste i bloggen din at du kunne tenkt deg og trene fellesdekk, kunne prøvd det nestegang vett, iværtfall med Ekko og Milla, kanskje flere? :)

Vi skal trene på innsitt, innsitt, utgangsstiling og atter utgangsstiling :aww: Det må da bli bra til slutt..

Det kan vi. Ekko trenger virkelig å trene fellesdekk. Det er liksom den som stopper oss i å konkurrere.

Og ja, det er bare å trene som hjelper. Uansett hvor kjedelig det er å innrømme :lol: Og husk å dele opp og bare trene de momentene du har bestemt deg for å trene på. Som f.eks. bare innsitt eller bare raske dekker eller bli liggende :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi "trener" mest kontakt og lek neste gang :P Men kanskje noen kunne forklare meg hvordan man trener inn utgangsstiling? Så kan jeg trene på det hjemme. Har jo lest litt på det, men det er noe helt annet om noen viser og forklarer. Ekko var jo en flink demohund sist :ahappy::innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi "trener" mest kontakt og lek neste gang :P Men kanskje noen kunne forklare meg hvordan man trener inn utgangsstiling? Så kan jeg trene på det hjemme. Har jo lest litt på det, men det er noe helt annet om noen viser og forklarer. Ekko var jo en flink demohund sist :ahappy::innocent:

Har du prøvd kassemetoden? Den har funket bra for veldig mange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd kassemetoden? Den har funket bra for veldig mange :)

Nei, har ikke prøvd noen metode faktisk :P Tenkte bare det kunne være greit å benytte sjangsen til å få noen til å "peke og forklare" :icon_redface: Har ikke så mange "hundemennesker" i vanlige omgangskretsen. Men har lest litt om kassemetoden og tenkte jeg skulle se litt nærmere på den. Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke prøvd noen metode faktisk :P Tenkte bare det kunne være greit å benytte sjangsen til å få noen til å "peke og forklare" :icon_redface: Har ikke så mange "hundemennesker" i vanlige omgangskretsen. Men har lest litt om kassemetoden og tenkte jeg skulle se litt nærmere på den. Takk for tips :)

Kassemetoden er en veldig enkel og grei metode for utgangsstiling. Du kan bruke alt fra en kasse til en bok. Jeg klikket inn den øvelsen. Bruker du klikker?

Begynte med og klikke på at hunden har begge labbene på kassa. Deretter klikker jeg hver gang hunden beveger seg mot venstre, øk kravene om hvor mye hunden skal flytte seg etterhvert. En god hjelpepinne er at du flytter det litt til venstre også, da hopper hunden mye lettere etter, men ikke overdriv og flytt deg :)

Canisfilmen for kassemetoden er veldig fin. Kan mulig demonstrere jeg også. Men Milla vill ikke helt inntil foten min, defor jeg sliter sånn med utgangsstiling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassemetoden er en veldig enkel og grei metode for utgangsstiling. Du kan bruke alt fra en kasse til en bok. Jeg klikket inn den øvelsen. Bruker du klikker?

Begynte med og klikke på at hunden har begge labbene på kassa. Deretter klikker jeg hver gang hunden beveger seg mot venstre, øk kravene om hvor mye hunden skal flytte seg etterhvert. En god hjelpepinne er at du flytter det litt til venstre også, da hopper hunden mye lettere etter, men ikke overdriv og flytt deg :)

Canisfilmen for kassemetoden er veldig fin. Kan mulig demonstrere jeg også. Men Milla vill ikke helt inntil foten min, defor jeg sliter sånn med utgangsstiling..

En bok! At jeg ikke har tenkt på det *klaske panne* Har lett etter en passende eske som han ikke bare begynner å leke med og jage. Da tror jeg at jeg prøver litt på det :) Bruker klikker ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Tror vi "trener" mest kontakt og lek neste gang :P Men kanskje noen kunne forklare meg hvordan man trener inn utgangsstiling? Så kan jeg trene på det hjemme. Har jo lest litt på det, men det er noe helt annet om noen viser og forklarer. Ekko var jo en flink demohund sist :ahappy::innocent:

Ekko er en fin demohund han :ahappy: Bare minn meg på det. Det finnes jo mange måter å lære inn utgangsstilling. Kassemetoden er en. Du kan jo prøve deg litt fram hjemme med den også kan vi se på det på torsdag :)

Freya kan være med og trene fellesdekk :)

Flotters! Trenger trygge, greie hunder til det. Dere har tillatelse til å slå meg hardt i hode hvis jeg glemmer å trene dekk igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekko syntes ihvertfall gamlingen var veldig spennende når han skrek litt for at han ikke fikk være med å leke med kong. Så han må gjerne komme å være forstyrrelse neste gang og :lol:

Og det er ikke dårlig å ha en haug med fotografer på trening! Jeg stjal forresten bildene av Ekko til bloggen min som har fått nytt liv i dag.

Vi stiller gjerne som forstyrrelse vi :D

Og jeg skal virkelig prøve å følge med mer, så kanskje jeg lærer noe også :innocent:

*gå og kikke på blogg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...