Gå til innhold
Hundesonen.no

Ekstern harddisk


Mika

Recommended Posts

Jeg skal kjøpe ekstern harddisk, men det finnes jo så mange merker, og jeg har ikke snøring på hvilke som er bra og hvilke som er mindre bra.

Det eneste jeg vet er at jeg skal ha en på 1 TB.

Noen som kan hjelpe med anbefalinger på hva jeg bør kjøpe og hva jeg absolutt bør styre unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha 2,5 tommer eller 3,5 tomme?

Må du spørre så vanskelig da :lol:

Dette har jeg faktisk ikke tenkt på :icon_redface:

Men siden planen er å ha en ekstern samleharddisk hvor jeg kan legge alt av lydbøker, bilder, videoer osv så kan jeg jo godt kjøpe en 3,5 tomme. Jeg har jo en liten ekstern som jeg drar med meg for å legge bilder på.

Edit: Snakket med en selger på expert og han anbefalte ekstern med powerknapp. Skulle visstnok være bedre enn å bare rive ut usb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha den med deg rundt i sekk el. så kjøper du en 2,5" som går på USB-strøm...

Skal den stå i ro på en pult eller lignende, så kjøper du en 3,5", de er billigere (nesten halv pris) og mer driftsikre..

Jeg har faktisk begge de du linker til Anette, en stk 3,5" 1Tb, og kjøpte 7stk 500Gb av 2,5"

(delte ut familie-VHS-kassettene til slekta)

Stemmer i Anettes forslag, populære gode eksterne harddisker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha den med deg rundt i sekk el. så kjøper du en 2,5" som går på USB-strøm...

Skal den stå i ro på en pult eller lignende, så kjøper du en 3,5", de er billigere (nesten halv pris) og mer driftsikre..

Jeg har faktisk begge de du linker til Anette, en stk 3,5" 1Tb, og kjøpte 7stk 500Gb av 2,5"

(delte ut familie-VHS-kassettene til slekta)

Stemmer i Anettes forslag, populære gode eksterne harddisker....

mhm, de fungerer helt fint. Jeg har de, familien har de etc. Jeg hører aldri på folk i butikker for de vil selge dyrest mulig :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...