Anette Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 Æsj, får ikke lønning før den 10.ende Skulle ha meldt på Ikke, men blir til at jeg bare drar for å stille Amiga, også har jeg lovet å stashe en aussie før start Vi kan sikkert ordne Ikke påmeldingen om du vil. jeg kan legge ut jeg, siden du *host* stiller Amiga
SFX Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 36 min er ingenting i forhold til 2 timer hver vei Du er fremdeles amatør om du synes to timer er en bit... Vennlig hilsen en som vurderer å kjøre tur-retur Kristiansand uten overnatting i år.
Caroline Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 Du er fremdeles amatør om du synes to timer er en bit... Vennlig hilsen en som vurderer å kjøre tur-retur Kristiansand uten overnatting i år. Det gjør jeg alltid I år er jeg ekstra gæren og er i Hillerød lørdag, og kjører direkte til ferga fra Hirtshals til Kristiansand og stiller der på søndag
Anette Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 Du er fremdeles amatør om du synes to timer er en bit... Vennlig hilsen en som vurderer å kjøre tur-retur Kristiansand uten overnatting i år. Vi har faktisk vurdert det Er jo bare en vei til trondheim, faktisk litt kortere
Benedicte Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 Anette: kanskje jeg skal benytte meg av det! Har noen link til PM?
Anette Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 Anette: kanskje jeg skal benytte meg av det! Har noen link til PM? http://www.berner-sennen.no/downloadfile.php?i=6da9003b743b65f4c0ccd295cc484e57
Whoopsis Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 Anette: kanskje jeg skal benytte meg av det! Har noen link til PM? Du stiller i så fall på valpeshowet, sant?
Benedicte Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 Du stiller i så fall på valpeshowet, sant? Jepp Tror det blir til at jeg melder på lørdag. Noen som har stilt for Jadranka Smojver-Selimovic før?
Whoopsis Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 Jepp Tror det blir til at jeg melder på lørdag. Noen som har stilt for Jadranka Smojver-Selimovic før? *phu* Jeg må få stille litt alene i junior før dere kommer og tar ringen med storm Og jeg lurer også på J.S-S-dommeren.
armagnac Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 Du er fremdeles amatør om du synes to timer er en bit... Vennlig hilsen en som vurderer å kjøre tur-retur Kristiansand uten overnatting i år. 2 timer er bare en svipptur her har vu dratt tur/retur Bergen på 1,5 døgn Den er litt hard, men det går Ellers kjører vi stadig vekk 5, 6 og 7 timer haha Så har nok kommet over amatørstadiet
tm100021 Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 Jepp Tror det blir til at jeg melder på lørdag. Noen som har stilt for Jadranka Smojver-Selimovic før? Nei, men vet at hun driver oppdrett av Collie og mannen er Boxerspesialist og all around dommer
SFX Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 Det gjør jeg alltid I år er jeg ekstra gæren og er i Hillerød lørdag, og kjører direkte til ferga fra Hirtshals til Kristiansand og stiller der på søndag Vi har utstilling begge dager, og da blir det litt unødvendig å kjøre tur-retur begge dager
Gjest Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 Oj! Dette blir spennende ja, må virkelig prøve å få med meg deg og Mayla i ringen da gitt! Takk, håper jeg får sett dere også! Det tar ganske nøyaktig 6 min å kjøre Skal du stille? Evt. kommer du for å se på? Jepp Tror det blir til at jeg melder på lørdag. Noen som har stilt for Jadranka Smojver-Selimovic før? Jippi! *phu* Jeg må få stille litt alene i junior før dere kommer og tar ringen med storm Og jeg lurer også på J.S-S-dommeren. Jippi igjen! Og jeg lurer også på denne dommeren merkelig nok. Håper bare jeg rekker alle kelpiene + å stille Mayla.
Benedicte Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 Maria: du har store forhåpninger til oss ser jeg? DON'T WORRY
Anette Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 Maria: du har store forhåpninger til oss ser jeg? DON'T WORRY ring meg nr om hvordan du vil jeg skal melde klumpen på
Whoopsis Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Skrevet 30. Mars 2011 Maria: du har store forhåpninger til oss ser jeg? DON'T WORRY Så klart jeg har, frk gullhår! (Og den hunden din er ikke stygg altså, og du er bare en sånn smule flink til å stille hund )
tm100021 Skrevet 18. April 2011 Rapporter Skrevet 18. April 2011 Nå har pm'n kommet for lørdag og vi er ute! Håper virkelig virkelig virkelig at det blir fint vær!
Anette Skrevet 18. April 2011 Rapporter Skrevet 18. April 2011 Nå har pm'n kommet for lørdag og vi er ute! Håper virkelig virkelig virkelig at det blir fint vær! Jeg har PM'en din for søndag, og labbis sin for lørdag også
tm100021 Skrevet 18. April 2011 Rapporter Skrevet 18. April 2011 Jeg har PM'en din for søndag, og labbis sin for lørdag også Uuuh, videresend mailen
rottmaneier Skrevet 18. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 18. April 2011 Oj! Mange gårdshunder påmeldt gitt! 5 (!) valper på lørdagen og 17 voksne. På søndagen er det 3 valper og 12 voksne. Skal også være ute på søndagen, håper på bra vær ja
Guest Jonna Skrevet 18. April 2011 Rapporter Skrevet 18. April 2011 Er den ikke på nett? Lurer på hvor mange valper og voksene AK det er lørdag (og søndag) og når de har oppmøte.
rottmaneier Skrevet 18. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 18. April 2011 Er den ikke på nett? Lurer på hvor mange valper og voksene AK det er lørdag (og søndag) og når de har oppmøte. 4 valper på lørdag, oppmøte 12.30 i ring 15, og 2 voksne oppmøte klokken 09.00 i ring 17 På søndagen er det 2 voksne med oppmøte klokken 10.00 i ring 2, ingen valper som jeg kan se
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar