MonicaT Skrevet 28. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2011 Hei. Jeg prøvde i helga potesalve fra Musher Secret. Vi har vært på jaktprøve og behovet er å unngå at hunden får isklumper mellom potene når vi går hele dagen på fjellet utenfor skispor. Jeg har klippet pelsen kort, men isklumper kommer likevel. Potesokker er ikke aktuelt akkurat her. Musher fungerte veldig bra. Lurer på om noen vet hvordan spenefett fra Felleskjøpet er kontra Musher ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 28. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2011 Jeg har pleid å bruke elgfett, får det på sånn papp"tube" man kan trykke opp i en stift. Alltid fungert bra. Ikke noe gris på fingrene heller, ekstra bonus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2011 Jeg har aldri prøvd Musher Secret, men har vært storforbruker av Spenefettet fra FK-butikken og det har fungert veldig bra på mine hunder. Det har holdt bra på skiturer selv om de også har hatt noe pels mellom tærne og under potene. Nå har vi aldri vært ute en hel dag sånn som det blir med jakt da, så jeg aner ikke hvor holdtbart det kan være sammenlignet med det andre produktet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar