Gå til innhold
Hundesonen.no

Ting ser rart ut ...

Recommended Posts

Øhhhhhhh... hvorfor pokker kan ikke jeg holde kleptomanfingrene mine borte fra sånne knapper??? Nå ser det rart ut her også - og vil ikke gå tilbake slik det var... Eller egentlig ser det ut som det gjorde FØR siste endringene faktisk. Vis nytt innhold ligger oppe til høyre, sitater vises i grønt etc etc... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil fikse meg også? Min står på IP.Board Mobile, men er ikke sånn som den skal være heller skjønner jeg...

Øhhhhhhh... hvorfor pokker kan ikke jeg holde kleptomanfingrene mine borte fra sånne knapper??? Nå ser det rart ut her også - og vil ikke gå tilbake slik det var... Eller egentlig ser det ut som det gjorde FØR siste endringene faktisk. Vis nytt innhold ligger oppe til høyre, sitater vises i grønt etc etc... :blink:

Mailin og Siri fikset.

Wee! Tusen takk!

Men hvordan blir det om jeg endrer til mobil-versjon igjen på telefonen? Da vil det sannsynligvis se slik ut på dataen og?

Vel sist jeg rotet det til så fikk jeg sonen i fullversjon på mobil, så valgte jeg bare mobil skinnet og logget inn og dte holdt seg riktig på pcen og mobilen. Prøv å endre på mobilen og se om det skjer noe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mailin og Siri fikset.

Vel sist jeg rotet det til så fikk jeg sonen i fullversjon på mobil, så valgte jeg bare mobil skinnet og logget inn og dte holdt seg riktig på pcen og mobilen. Prøv å endre på mobilen og se om det skjer noe her.

Nope... nå endret jeg til mobil på mobilen, og da ble det mobil her og. Så da endret jeg til ip-board, og da ble det... ja ipboard, sånn som på bildet. Hvorfor er det ikke en egen drop down som sier hundesonen skin eller noe? Synes jo det er litt dumt dette da, jeg veksler endel mellom mobil og data, og litt kjedelig at den ikke kan holde seg riktig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope... nå endret jeg til mobil på mobilen, og da ble det mobil her og. Så da endret jeg til ip-board, og da ble det... ja ipboard, sånn som på bildet. Hvorfor er det ikke en egen drop down som sier hundesonen skin eller noe? Synes jo det er litt dumt dette da, jeg veksler endel mellom mobil og data, og litt kjedelig at den ikke kan holde seg riktig :(

hvordan telefon har du?

for jeg har 0 problem, jeg fikk byttet til sonen her, også fikk jeg automatisk mobil versjonen på telefonen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan telefon har du?

for jeg har 0 problem, jeg fikk byttet til sonen her, også fikk jeg automatisk mobil versjonen på telefonen min.

Nå var det fint her igjen :D Må sjekke telefonen.

Jeg har en Huawei U8800.

Var inne på denne topicen på telefonen nå, da var den i mobilversjon. Så forfriska (hva heter det igjen haha) jeg siden, og den ble vanlig hundesonen. Selv om det står IP board mobile nederst...

Så ganske merkelig. Men da får jeg surfe sonen i klassisk versjon på mobilen frem til jeg drar bort neste uke, for da må jeg jo endre, kan ikke dra på sommerferie uten sonen *ler*...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det fint her igjen :D Må sjekke telefonen.

Jeg har en Huawei U8800.

Var inne på denne topicen på telefonen nå, da var den i mobilversjon. Så forfriska (hva heter det igjen haha) jeg siden, og den ble vanlig hundesonen. Selv om det står IP board mobile nederst...

Så ganske merkelig. Men da får jeg surfe sonen i klassisk versjon på mobilen frem til jeg drar bort neste uke, for da må jeg jo endre, kan ikke dra på sommerferie uten sonen *ler*...

jeg skrudde deg tilbake til riktig skin ja :P

Men er rart at det er så klus spå telefonen din :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er litt rart. Men saken er jo at når jeg skifter skin på mobilen, så skifter det på dataen og, så vet ikke hvem av dem som klusser mest egentlig :getlost:

Men hvorfor kan man ikke skifte til riktig skin selv?

edit; jeg skal prøve å bruke en annen nettleser på telefonen, kanskje den skifter automatisk.

edit2, ja tilsynelatende virker det. Den gikk inn på mobilversjonen med en gang, og endret ikke noe her inne på dataen. Så da får jeg la vær å bruke sonen m firefox på mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er litt rart. Men saken er jo at når jeg skifter skin på mobilen, så skifter det på dataen og, så vet ikke hvem av dem som klusser mest egentlig :getlost:

Men hvorfor kan man ikke skifte til riktig skin selv?

edit; jeg skal prøve å bruke en annen nettleser på telefonen, kanskje den skifter automatisk.

edit2, ja tilsynelatende virker det. Den gikk inn på mobilversjonen med en gang, og endret ikke noe her inne på dataen. Så da får jeg la vær å bruke sonen m firefox på mobilen.

så bra! :D

Såvidt jeg forstod skal disse skin problemene løses etter oppgradering, når den kommer/skjer :)

imellomtiden får dere bare skrive her/pme meg så fikser jeg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Min har også hvert rar helt sidne jeg begynte å bruke iPaden, men den er rar på mob, iPad og PC, sånn IP board.. Har hvert leeeenge nå, trodde det ba var sånn den skulle se ut jeg :icon_redface: men ser jo at det ikke var det, fikse min også? Likte ordentlig skinet best nemlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikset, men kan bli krøll om ikke ipad og mobil etc får riktig skin,men bare si ifra.

Hihi, merket det, plutselig forandret skjermen seg.. :) Men en ting som er litt teit, er at på hovedsiden og i noen emner så er det akkurat som noe av bildet har hengt seg opp, det skjuler teksten over hele siden akkurat der, husker ikke om det sto noe annet men det står rfs eller noe sånnl til høyre den linja..det gjelder da bare på mobilen av og til på iPaden..og det er de 2 jeg bruker mest. Går det ann å gjøre noe med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...