Gå til innhold
Hundesonen.no

Med Avalon på besøk


Guest LXT

Recommended Posts

Da har jeg funnet igjen kabelen til kameraet, og legger ut litt bilder fra da Avalon var hos oss

IMG_1564.jpg

IMG_1568.jpg

Nei altså jeg har ikke..det har jeg ikke gjort. Uansett hva det var, det vakke meg jaffal..

IMG_1574.jpg

Avalon fikk gå løs, men det er jo ikno stas, for da får man jo ikke gått sammen!

IMG_1577.jpg

Villbass på tur

IMG_1587.jpg

Se a, jeg fant kongle!

IMG_1605.jpg

Bædi! Du må være i bånd, det trenger ikke JEG!

IMG_1606.jpg

Oj en snøball, MIDT i veien!

IMG_1607.jpg

IMG_1623.jpg

Marvin i ferd med å glemme at krøllhale ikke er lov. Ser ut til at begge mine er litt Skapshibaer. Man blir kanskje påvirket av å henge med dem?

IMG_1624.jpg

Bare pass deg du din ertekrok, tar deg jeg! (Marvin elsker å få alt og alle til å løpe etter seg, inkl Avalon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_1628.jpg

Jeg bare gjeiper jeg. Pleier å hjelpe..

IMG_1629.jpg

Med øra på tørk

IMG_1636.jpg

IMG_1637.jpg

Whatever you guyes do, DON'T look at the camera. It's a trap!

IMG_1641.jpg

Pill :wub:

IMG_1644.jpg

Sjekk her a dere, myye kulere på denne siden!

IMG_1647.jpg

IMG_1649.jpg

IMG_1650-1.jpg

IMG_1651-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_1660.jpg

Vi graver etter gull

IMG_1661.jpg

Jo raskere, jo bedre

IMG_1662.jpg

Nammis med snø

IMG_1663.jpg

Hæ? Får man mark i magen av å spise snø??

IMG_1669.jpg

IMG_1671.jpg

Aussie på Sheltie jakt

IMG_1673.jpg

Ikke Snøhvit, men Snø-Pill

IMG_1685.jpg

IMG_1691.jpg

Fine gutten min!

Det ble tomt her da Avalon dro, han er virkelig en hjerteknuser :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til noen bilder fra da Avalon var med som heiagjeng for knertmonsteret i Mjøndalen:

DSC_2960.jpgDårlig døvt å putte meg inni her da! Åh, hull både her og der... Muhaha!

DSC_2968.jpgFin kontakt på gutten!

DSC_2980.jpgDen mye sette og meget anerkjente lydighetsøvelsen "kom til tante og få godis så jeg få tafsa litt på deg!"

DSC_2989.jpgAu, han bleit meg seriøst i rompa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Ja, det er bare å passe fingre, romper og andre utstikkende kroppsdeler når det er en leke i nærheten :lol: Finmotorikken er liksom ikke heeelt på plass enda.

Det var utrolig fascinerende å leke med han, for han er så diger og "treig" i forhold til mine spretne små. Samtidig som han er utrolig smidig og lett på foten, og gir ALT! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hahah frykter absolutt puberteten med første hannhund! Wææ!😬
    • 5 mnd og en stund er det fint. Og så kommer puberteten. Da er det ikke fred å få på et par år.
    • @maysofieer vel for tiden vår lokale gjeter-ekspert. Jeg synes det høres ut som dere har greit aktivitetsnivå, og så lenge hunden får brukt seg utenom sesongen så bør det ikke være noe stort problem.
    • Syns foreløpig den 0-4 måneder var den kjedeligste fasen 😂 Vi er ved 5 måneder nå, og jeg syns alt er mye bedre nå. Fra 2-4 måneder skal de bare tisse, sove, spise og leke. Nå kan han noen få ting, han kan gå skikkelige turer, han sover i lengre strekk, tisser ikke inne, biter egentlig mye mindre nå enn før selv om han er midt i tannfelling. Men, jeg skal være forsiktig med å si det for tidlig. Han kan enda få en periode hvor han blir en skikkelig slitsom valp/unghund 😂. Men akkurat nå flyter vi på en fin rosa sky ved 5 måneder 🥰 
    • Hei! Jeg og samboer vurderer Border Collie som neste hund. Eier pdd en finsk lapphund på 13 mnd. Ny hund blir ikke för om et halvt år. Da söster har sau og ikke mulighet til å ha hund selv, tenkte det vi det kunne värt en lösning å skaffe border collie hun kan bruke under gjetning da vi uansett hadde skaffet en hund nr 2. Vi satser på å bruke hunden til lydighetstrening, ettersök og muligens bruks i tillegg til gjeting. Det vi da lurer på er hvordan det vil gå når hunden kun brukes til gjeting om hösten. Vi må jo selvfölgelig trene gjennom vinteren men dette kan jo variere i hyppighet. Dere som har bc, hvor mye aktivisering får den ila en uke/per dag? Evt andre ting vi bör vurdere og tenke over!   Takk for alle innspill!! 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...