Gå til innhold
Hundesonen.no

Camillas fotografering

Cams

Recommended Posts

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar
  • 4 weeks later...

Hehe, takk folkens. :P

Helt enig :getlost: Blir grønn av misunnelse :aww: Så flink skal jeg bli når jeg blir stor :aww:

(Bare tuller selvsagt, fortsett å poste disse flotte bildene :D Og gjerne lær oss vanlige dødelige hvordan du får det til :innocent: )

Hehe, timesvis med øvelse, rett og slett. Og viktig å lære seg hva blender, lukkertid og ISO gjør. Og øyne skal stort sett alltid være i fokus.

Det å ta fine bilder krever mye feiling og prøving. Og jeg har fortsatt myyye å lære. Men det er jo det som gjør det moro også, da, når man først får til noe nytt eller bedre. :)

Ellers anbefaler jeg et godt kamera med gode objektiver, til studiofotografering må man ha ekstern blitz og softboks.

Jeg mente det ikke sånn da :) Når jeg blir yngre skal også jeg bli flink :P

;) Aldri for sent å begynne!

Oh please, oh please, oh pleaaaase! Flere bilder! :D Og, jeg vil være med deg i dyreparker og reptilparker etter stengetid! :lol:

Hehe. :) Når det gjelder reptilparken, så er det jo som regelt stille sånn mellom 2 og 4 på dagen i en ukedag, så der er det egentlig ingen forskjell. Lysene skrur seg jo av etter 6 uansett, så da er det ikke så mye å se.. med mindre man liker å se de nattaktive dyrene våkne til liv.. ;)

Men utendørs dyrepark etter stengetid er magisk og fredfullt.

Litt ny dose med bilder!

Kranset gekko, Rhacodactylus ciliatus. Desidert en av de kuleste gekkoene som finnes.

5597614033_f9f553fcb1_z.jpg

5597715653_d9b71ec139_z.jpg

5597715193_0d693e297e_z.jpg

Mer Leopard gekko, dette er en juvenil, noen uker gammel.

5598195958_65ae353109_z.jpg

5597615435_9279442148_z.jpg

Litt eldre leopardgekko, 2 måneder gammel.

5598295966_36c3f2c11d_z.jpg

White's trefrosk, Litoria caerulea. Desidert en av de kuleste froskene som eksisterer. :)

5598295802_76b335ea8e_z.jpg

5598296546_0ff3d63952_z.jpg

5597715927_40eeb31853_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...