xxx12345 Skrevet 14. Mars 2011 Rapporter Skrevet 14. Mars 2011 Alle raser og aldre, men foreløpig ikke massetreff med mange i gangen. Nada skal få hilse på så mange som mulig i forskjellige settinger. Noen som vil?
Ingvild Skrevet 14. Mars 2011 Rapporter Skrevet 14. Mars 2011 7,5 år snill og litt kjedelig (dvs hun leker ikke innmari mye, men lar valpene utforske og prøve seg selv, og tar ting i deres tempo) labradortispe stiller opp neste gang jeg er i Trondheim! Jeg skal i alle fall opp til påske, muligens ei helg før det også.
xxx12345 Skrevet 14. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mars 2011 Kan være med jeg hvilke type "treff" ? Det blir jo ganske korte treff for hennes del foreløpig, så vi kan jo bare møte dere på tur en dag og ta ti minutter? 7,5 år snill og litt kjedelig (dvs hun leker ikke innmari mye, men lar valpene utforske og prøve seg selv, og tar ting i deres tempo) labradortispe stiller opp neste gang jeg er i Trondheim! Jeg skal i alle fall opp til påske, muligens ei helg før det også. Jaaa, søte snille Tinka må vi treffe når du får tid
Ingvild Skrevet 14. Mars 2011 Rapporter Skrevet 14. Mars 2011 Jaaa, søte snille Tinka må vi treffe når du får tid Sender deg PM når jeg tar turen oppover neste gang, jeg
TeamTwo Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Vi stiller gjerne opp for Nada Nå treffes vi jo antagelig på torsdag, så vi kan snakke om det da. Om du vil ha referanser på gamlingens tålmodighet med valper, spør Invild
xxx12345 Skrevet 5. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2011 Nada skal være med på torsdag så hun får jo hilse på ham da
Ingvild Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Vi stiller gjerne opp for Nada Nå treffes vi jo antagelig på torsdag, så vi kan snakke om det da. Om du vil ha referanser på gamlingens tålmodighet med valper, spør Invild Gamlingen er veldig tålmodig og snill, han ble stadig vekk siklet ned av ivrig og masete Tinka da hun var valp og unghund.
xxx12345 Skrevet 5. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2011 Nå er det jo snart påske og tid for Tinkadate også
TeamTwo Skrevet 5. April 2011 Rapporter Skrevet 5. April 2011 Nada skal være med på torsdag så hun får jo hilse på ham da YAY, nå gleder jeg meg bare ti ganger mer til torsdag da Gamlingen er veldig tålmodig og snill, han ble stadig vekk siklet ned av ivrig og masete Tinka da hun var valp og unghund. *fnis* Han ble det, vi dusja mye de månedene der Og ikke minst, sju år seinere og de har fortsatt et godt forhold, begge sutrer og drar om det ikke passer å snakkes i snøstormnatten også
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar