Enits Skrevet 11. Mars 2011 Rapporter Skrevet 11. Mars 2011 Hei! Jeg er invitert på vinkveld lørdag om 2 helger. så regner med det da er snakk om siste lørdagen i mars. Men, jeg har ikke noe sted å gjøre av nala! Har ingen som kan passe henne. Så da tenkte jeg se om det kanskje var noen her inne som hadde lyst å passe henne for meg? Blir da fra lørdag til søndag Håper det er noen som har lyst
laikamor Skrevet 11. Mars 2011 Rapporter Skrevet 11. Mars 2011 Jeg passer henne gjerne, om jeg får overtalt husverten til å få lov å ha hund her denne korte perioden Hun har sagt du skulle vurdere om jeg kunne få opp min hund et par uker, så skulle ikke tro det var noe problem å ha en hund fra lørdag til søndag.. Bare si fra, så skal jeg høre med henne
Enits Skrevet 11. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2011 Jeg passer henne gjerne, om jeg får overtalt husverten til å få lov å ha hund her denne korte perioden Hun har sagt du skulle vurdere om jeg kunne få opp min hund et par uker, så skulle ikke tro det var noe problem å ha en hund fra lørdag til søndag.. Bare si fra, så skal jeg høre med henne Gjør det Eneste er at jeg ikke vet hvordan jeg skal få henne opp til os hehe.
laikamor Skrevet 11. Mars 2011 Rapporter Skrevet 11. Mars 2011 Gjør det Eneste er at jeg ikke vet hvordan jeg skal få henne opp til os hehe. Jeg kan spørre hvertfall, så finner vi evt. ut av det siden
Enits Skrevet 11. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2011 Jeg kan spørre hvertfall, så finner vi evt. ut av det siden Jepp
laikamor Skrevet 11. Mars 2011 Rapporter Skrevet 11. Mars 2011 Sendte en melding, og fikk til svar at det var sikkert ok
Enits Skrevet 11. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2011 Sendte en melding, og fikk til svar at det var sikkert ok Så flott Da skal jeg se om jeg klarer å fikse transport
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar