Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei=o)

Bikipile

Recommended Posts

Hei :ahappy:

Har lagt inn noen få innlegg alt, og det er vel høflig å presentere seg skikkelig :blink:

Jeg heter IA (ja, har et lengre navn, men selv i formelle sammenhenger presenterer jeg meg som IA), stolt holeværing som er blitt numedøling. Blir 27 år i desember.

Her bor jeg i lag med min samboer, vår nydelige gutt på 2 1/2 år, 2 hester, 4 bikkjer og en katt. Jobber 100% innenfor økonomi, er så heldig å ha "flexitid", så kan tilpasse jobbetiden min litt etter dyra (og sønnen min).

Hundeflokken består av 2 norsk elghund grå, Peik på 12 år og Hera på straks 3 år, og 2 shibaer, Birk på 6 år og Kiri på straks 5 år. Lager en egen presentasjonstråd til dem etterhvert :lol:

Jakt, ettersøk og utstilling er det vi bruker hundene mest til... i tillegg til masse kos, lek og lange turer (bor så og si på fjellet) så klart :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg har ikke lagd presentasjon sjøl, men etter drøyt 500 innlegg føler jeg det blir litt bakvendt, hehe.

Synes det er kjempekos at også du er her, litt lettere å følge med på hverandre da. Har du sett det flotte bildet av "barnebarnet" ditt på shibaklubbens sider, forresten? Imouto hilser papsen, og begge jentene hilser tante! :icon_confused:

Ganske egoistisk håper jeg elghundvalpene venter litt med å komme, sånn at dere tar turen til Hunderfossen til sommeren. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...