armagnac Skrevet 24. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2011 Var inne for å sjekke resultater, og ser at det står 3. BIK f.eks i stedenfor 3. BTK og hvorfor står det det samme på både hannhunder og tisper?? Tror jeg har gått glipp av noe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 24. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2011 Best i klassen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2011 Best i Kjønn... Men så vidt jeg har forstått så skal ikke det navnet på plasseringen beholdes. (hørt fra en av de der ringsekeritær elevene som fins her på sonen nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 24. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2011 Best i Kjønn... Men så vidt jeg har forstått så skal ikke det navnet på plasseringen beholdes. (hørt fra en av de der ringsekeritær elevene som fins her på sonen nå ) så det skal ikke bli BTK/BHK eller BIK heller?? Kan bli spennende å se i praksis hva som skal stå da Venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 24. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2011 Det er et par andre tråder om det her fra før, men ut fra det vi har fått beskjed om på ringsekretærkurset (jeg er en av "de der ringsekeritær elevene som fins her på sonen nå" ) så skal det tilbake til BHK/BTK, BIK skal bort. Samme med CBJ (for KIP). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 24. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2011 Det er vel ikke så himla nøye hva det heter, så lenge det er forståelig, og det blir det når en har hatt det i system en stund. Vinnerklasse gir jo ingen mening det heller, men da vi hadde det skjønte en jo lett hva det var, selv om navnet skulle tilsi noe annet enn hva det faktisk var. Jeg mener å ha hørt at NKK ønsket et fellesbegrep på både BHK og BTK - det er jo strengt tatt ingen vits i å dele det opp i kjønn, vi vet hvilket kjønn hunden har, og det blir bare flere ruter å forholde seg til for skrivere og ringsekretærer. Så det var et forsøk på å forenkle ting, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 24. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2011 Her er en av de andre trådene om det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar