Gå til innhold
Hundesonen.no

Kanin!

amo97

Recommended Posts

Skrevet

Hei! Jeg lurte på om det er noen flere her inne som driver med kaniner, eller bare har kaniner som meg? (:

Her kan vi i alle fall vise hverandre kaninene vår å dele egenskaper!

Jeg har tre kaniner - mistet dessverre en 28.januar.. måtte gi slipp på ham..

foreløbig får jeg ikke til å laste opp bilder, men det kommer senere :)

Skrevet

Jeg hadde oppdrett før :)

Drev med oppdrett av løvehoder og hoppekaniner, drev også på slutten med rex- og minirex. Eneste jeg har nå er en minirex :P

10.jpg

Indergaards Sweet Dream of Lucario “Susie”

Skrevet

Jeg har oppdrett av Hermelin og Hollender. :P

Forresten, vet du om noen som har rex rundt om i trøndelag? Gjerne voksen :P

Er helt ut av kanin miljøet men er så smått på utkikk etter en rex til :)

edit: eller belgisk hare.

Skrevet

Jeg har bare en kanin naa, som bor hjemme hos mine foreldre mens jeg studerer, men det kommer nok alltid til aa vaere kanin i hus her. :) Jeg har stort sett hatt dvergveddere og miks av disse, men har ogsaa hatt hermeliner, minirex og naa har jeg en belgisk hare. :P

Skrevet

så spennenede! Jeg ønsket alltid å starte med kaninavl, men det ble dessverre aldri noe av. Jeg har en hermelin og 2 blandinger av løvehode og dvergvedder - men disse er hoppekaniner. Utrolig flotte å ha :) her vil det nok alltid å være kanin i hus også :P

Skrevet

Jeg har 4 løvehode kaniner, to kastrerte hanner og to hunner. De bor ute hele året i et stort, hjemmelagd bur på to etasjer, og kan gå ut i et stort, inngjerda område som de vil selv. Driver ikke med hopping, oppdrett eller noenting, kaninene her er bare kosekaniner :P

Katten her i huset tror nok at han er litt kanin selv også, haha. Om natten går han inn i kaninhuset og legger seg i høyet og sover der sammen med dem :)

Skrevet

Forresten, vet du om noen som har rex rundt om i trøndelag? Gjerne voksen :P

Er helt ut av kanin miljøet men er så smått på utkikk etter en rex til :)